کدخبر: 10087

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

استقلال چه می خواهد؟

شهرآورد ۹۸ پایتخت، عصر روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه در ورزشگاه آزادی و از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران بین سرخآبی‌ها برگزار خواهد شد.

 سهراب انتظاری در خصوص شهرآورد پایتخت اظهار داشت: فکر می‌کنم این دیدار برای پرسپولیس حکم مرگ و زندگی را دارد، زیرا اختلاف امتیاز با استقلال زیاد است. اگر این بازی را واگذار کنیم تقریبا باید استقلال را قهرمان بدانیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر سرخپوشان این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند نه تنها به قهرمانی نزدیک می‌شویم، بلکه این برد روحیه تیم را افزایش و روحیه استقلال را به شدت ضعیف خواهد کرد. امیدوارم این اتفاق پس از شهرآورد رخ دهد.

وی خاطر نشان کرد: استقلال در این مسابقه به دنبال شکست نخوردن است و فکر می‌کنم استقلال بازی دفاعی را به نمایش خواهد گذاشت. این شیوه طبیعی است زیرا استقلال در صدر جدول قرار دارد و ابتدا باید به دنبال از دست ندادن امتیاز کامل بازی باشد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخلاف استقلال، پرسپولیس در این دیدار فقط باید برنده باشد و باید هجومی بازی کند.وی در خصوص ضعف پرسپولیس در خط دفاع و دروازه، اظهار داشت: به اعتقاد من ضعفی وجود ندارد و پرسپولیس در خط دفاع و دروازه‌بان، ستاره‌های ایران را در اختیار دارد.

انتظاری در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه شهرآورد گفت: آرزوی ما برد پرسپولیس است و فکر می‌کنم ۲ بر یک برنده این مسابقه خواهیم بود.

وی در خصوص بهترین و بدترین خاطره خود از شهرآورد گفت: شاید باورتان نشود که بهترین و بدترین خاطره من از شهرآورد به یک بازی برمی گردد. سال ۸۳ بود که ما شهرآورد را سه بر ۲ باختیم. در آن بازی نیمه اول هیچ گلی به ثمر نرسید و در نیمه دوم بازی به اوج هیجان رسید و زمانی که مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال می شد توانستم گل دوم تیمم را به ثمر برسانم. در آن زمان از این اتفاق بسیار خوشحال بودم و این احساس تکرار شدنی نیست اما متاسفانه استقلال توانست گل بزند و در نهایت این بازی را هم پیروز شد.شهرآورد ۹۸ پایتخت، عصر روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه در ورزشگاه آزادی و از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران بین سرخآبی‌ها برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: