کدخبر: 10188

اخبار حوادث|برادرکشی وحشتناک در این شهر| جزییات ماجرا هولناک

برادرکشی وحشتناک در این شهر| جزییات ماجرا هولناک

قاتل در لحظه اول منکر قتل برادر خود بود، عنوان داشت: با اقدامات فنی و تخصصی فرمانده شهرستان و ماموران انتظامی به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر گفت: بی‌احتیاطی در استفاده از سلاح شکاری موجب شد تا برادر بزرگتر، برادر هشت ساله خود را به قتل برساند.

سرهنگ کرم حسنی فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر گفت: بی‌احتیاطی در استفاده از سلاح شکاری موجب شد تا برادر بزرگتر، برادر هشت ساله خود را به قتل برساند.

وی افزود:در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در منطقه تخت نرم بخش ماژین بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دو برادر ۱۸ و ۸ ساله در کوه‌های بخش ماژین مشغول چرای احشام بودند که برادر بزرگتر با دستکاری اسلحه شکاری برادر ۸ ساله خود را به قتل رساند.

وی با بیان اینکه قاتل در لحظه اول منکر قتل برادر خود بود، عنوان داشت: با اقدامات فنی و تخصصی فرمانده شهرستان و ماموران انتظامی به قتل اعتراف کرد.

سرهنگ حسنی با بیان اینکه از قاتل یک قبضه سلاح شکاری کشف شد گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

ارسال نظر: