کدخبر: 10255

اسیدپاشی دختر 17 ساله را سیاه بخت کرد| شوهر روانی خون به پا کرد

شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره اسید پاشی در یکی از روستاهای شهرستان جهرم، بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی جهرم گفت: فردی که در جهرم بر روی همسرش اسید ریخته بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ خسرو رزمجویی، اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره اسید پاشی در یکی از روستاهای شهرستان جهرم، بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش کردیان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی مذکر حدوداً ۲۵ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی پس از پاشیدن اسید بر روی اعضای بدن همسرش سریعاً از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه ماموران این فرماندهی پس از انجام تحقیقات اولیه و همچنین استفاده از ابزارهای نوین پلیسی موفق شدند متهم را در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر کنند، گفت: فرد مذکور انگیزه خود را مشکلات خانوادگی با همسر حدوداً ۱۷ ساله خود عنوان کرد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان خواست هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت بروز هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراکز مشاوره فعال و دارای مجوز مشکلات خود را بر طرف کنند.

ارسال نظر: