کدخبر: 10279

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

استقلال اعتراف کرد| فریبا از کمبودها گفت

او در مورد کیفیت تیم کره ادامه داد: ۳,۴ بازی این تیم را بیشتر ندیدم ولی اگر خط به خط جلو بیاییم خط فاعی به خصوص دفاع وسط حریف معمولی است هافبک های خوبی دارند و هرچه جلو می آییم تیمشان بهتر می شود اما نکته این است گلر خوبی ندارد سردار و قلی زاده ما می توانند راه گشا باشند.

بهتاش فریبا بازیکن سابق استقلال و تیم ملی صحبتهایش را از غیبت چند یار کلیدی ایران آغاز کرده و می‌گوید: به نظرم ما به جهت اینکه صدر جدول هستیم و تیم ما عازم جام جهانی شده آنقدر فشاری که فکر می‌کنیم روی ما نیست زیرا در هر صورت انتخاب شده هستیم البته که اگر اول گروهمان باشیم طبیعتا در سیدبندی کمکمان می کند. باید بگویم فاصله بچه‌های ما آنقدر زیاد نیست البته که فقط جای طارمی را نمی توان پر کرد ولی برای بقیه بچه ها جایگزین داریم به غیر از بازیکنان‌مان که مبتلا به کرونا هستند محروم هم داریم صادق محرمی و عزت اللهی را در اختیار نداریم. به غیر از طارمی از نبود عزت اللهی در وسط زمین هم آسیب خواهیم دید.

او در مورد کیفیت تیم کره ادامه داد: ۳,۴ بازی این تیم را بیشتر ندیدم ولی اگر خط به خط جلو بیاییم خط فاعی به خصوص دفاع وسط حریف معمولی است هافبک های خوبی دارند و هرچه جلو می آییم تیمشان بهتر می شود اما نکته این است  گلر خوبی ندارد سردار و قلی زاده ما می توانند راه گشا باشند. بازی آسانی نیست چون ده سال است که ما به کره نباختیم و آنها خیلی به دنبال این هستند که این طلسم را بشکنند. چون اگر آن ها پیروز شوند صدرنشین گروه می شوند.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه تیم ملی چگونه می تواند در این بازی به موفقیت برسد عنوان کرد: اگر خط دفاع به خصوص مدافعان وسط ما تمرکز لازم را داشته باشند و پوشش خوبی بدهند کمتر روی دروازه ما خطر ایجاد می شود به سمت راست ما  جایی که ستاره تاتنهام آنجا بازی می کند . در بازی رفت که نگاه می کردیم سون را سمت راست گذاشته بودند و ۴۰ درصد کارایی سون کم شد ولی نیمه دوم که با آن سمت بردند بهتر شد در هر صورت بازی سختی است و باید با این انگیزه که تا حالا به هیچ تیمی نباختیم به زمین برویم تا انشاالله ادامه پیدا کند.

هافبک اسبق تیم ملی در مورد دعوت از ۴  استقلالی یعنی حسینی،حسین زاده، مهدی پور‌و عارف غلامی نظرش را اینگونه بیان کرد: ما می توانستم نفرات بیشتری از استقلال در تیم ملی داشته باشیم ولی باید ببینیم که چند نفر از آنها جزو یازده نفر اصلی قرار میگیرند و این هم مهم است.

فریبا در پایان در مورد عدم دعوت از صالح حردانی افزود: به نظر من با نبود صادق محرمی به نظر می آمد که راحت دعوت شود اما نشد. شاید آقای اسکوچیچ برنامه سه دفاع وسط دارد و ما به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذاریم.

ارسال نظر: