کدخبر: 10298

کره جنوبی مات تیم ملی ایران ماند

آخرین باری که تیم ملی در ورزشگاه جام جهانی سئول توانست میزبانش را شکست دهد به دیدار دوستانه دو تیم در 7 سپتامبر 2010 – 16 شهریور 1389 – برمی‌گردد.

حتما در جریان این موضوع هستید که چرا کره‌ای‌ها ورزشگاه جام جهانی سئول را برای میزبانی از ایران انتخاب کرده‌اند. آنها سالهاست که در این ورزشگاه از ایران شکست نخورده‌اند و امیدوارند که این اتفاق، در بازی امروز هم تکرار شود.

آخرین باری که تیم ملی در ورزشگاه جام جهانی سئول توانست میزبانش را شکست دهد به دیدار دوستانه دو تیم در 7 سپتامبر 2010 – 16 شهریور 1389 – برمی‌گردد. در آن دیدار، شاگردان افشین قطبی از اشتباه بازیکن کره‌ای در پاس رو به عقب نهایت استفاده را بردند و پژمان نوری، مسعود شجاعی را با گلر حریف تک به تک کرد تا شجاعی با یک ضربه چیپ دروازه حریف را باز کند.

از آن بازی به بعد، دو تیم دو بار دیگر در این ورزشگاه به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. یک تساوی بدون گل در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 و یک تساوی 1-1 در دیداری دوستانه.

نکته قابل توجه اینکه در آخرین بازی دو تیم در ورزشگاه سئول، گل ایران را بازیکن کره به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد و حالا باید دید کدام بازیکن تیم ملی می‌تواند بعد از 11 سال دروازه کره را در این ورزشگاه باز کند.

ارسال نظر: