کدخبر: 10349

نیلوفر امینی فر | مجری معروف | نیلوفر امینی فر عکس

توهین نیلوفر امینی فر مجری معروف به مردم!

مجری معروف نیلوفر امینی فر با انتشار عکسی خواستار ماندن شهرستانی ها در شهر خودشان شدن!

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی اجتماعی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که در کنار اجرا سابقه کار در واحد دوبلاژ و بازیگری را هم دارد.نیلوفر امینی فر متولد 6 تیر 1364 در تهران ، مجری و مربی انگیزشی است.

خانواده نیلوفر امینی فر

نیلوفر امینی فر

ایشان فرزند ارشد مرحوم پرفسور امیر امینی فر می باشد و سه خواهر هم دارد. خانم نیلوفر امینی فر در اصل متولد سال 1365 می باشد اما به دلیل زندگی در هندوستان و سخت گیری پدر برای رفتن به مدارس ایرانی و امتناع از ورود به مدرسه هندی ها به جهت سبک متفاوت آموزشی آنها که همراه با بت پرستی بود تولدش در شناسنامه یکسال بزرگتر گرفته شده تا بتواند وارد مدارس ایرانی اسلامی شود.

ماجرای ورود به صدا و سیما نیلوفر امینی فر

نیلوفر امینی فر

از همان دوران دبیرستان به خاطر علاقه ای که به عرصه هنر داشت پیشنهادهای بسیاری در زمینه بازیگری فیلم های سینمایی و سریال ها دریافت کرد. اما خانواده ورودش به عرصه هنر را منوط به قبول شدن در دانشگاه عنوان کردند.

سال 1383 بعد از قبولی در دانشگاه با گذراندن تست مجری گری در خانه فرهنگ نیمرخ ، وارد سازمان صدا و سیما شد و اجرای برنامه دخترانه را برعهده گرفت.

برنامه ها و دوبلاژ نیلوفر امینی فر

نیلوفر امینی فر

بعد از برنامه دخترانه با سحر رضوی همراه شد و برنامه زن در رسانه را برای شبکه دو اجرا کرد سپس در زمینه نریتوری و خوانش نیز فعالیت های بسیاری داشت. خانم امینی فر کنار فعالیت مجری گری در واحد دوبلاژ نیز مدتی مشغول بکار بود.

ارسال نظر: