کدخبر: 10618

محصولات سایپا حراج شد| اولین پیش فروش سایپا بعد در سال 1401

طبق روال یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان نهایی مشخص خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا، اولین پیش‌فروش یکساله شش محصول خود در سال جدید را هم راستای اجرای سومین مرحله از طرح حمایتی از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ۹ صبح امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز به مرحله اجرا در آورده است. آخرین طرح  پیش‌فروش اجرا شده  برای محصولات گروه خوردوسازی سایپا در اواسط اسفند ماه سال گذشته برای شش محصول خود اجرا شد که حین اجرای این طرح، در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس، اولین پیش فروش یکساله محصولات را برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر هم به مرحله اجرا در آمد.

حال این گروه صنعتی از امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین) اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود در سال ۱۴۰۱ را برای شش محصول شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ به مرحله اجرا در آورده است.

مشتریان از ۹ صبح امروز  به مدت دو روز (بصورت شبانه‌روزی) فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی  saipa.iranecar.com  درخواست خود را ثبت کنند. بر این اساس زمان تحویل بخشی از خودروها از مهرماه سال جاری خواهد بود.

طبق روال یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان نهایی مشخص خواهد شد. با توجه به اینکه در طرح‌های پیش‌فروش یکساله، قیمت خودروها قطعی نیست و هیچگونه مبلغی به عنوان پیش دریافت (تا پیش از اعلام اسامی منتخبان اخذ نمی‌شود)، فهرست مشتریان نهایی از طریق همان سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت دارند، نسبت به واریز وجه علی‌الحساب قیمت خودرو مطابق جدول فروش اقدام کنند.

لازم به ذکر است که همزمان با این طرح،  سومین پیش‌فروش یکساله محصولات گروه سایپا در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، برای پنج محصول (شاهین G، کوییک‌ S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا S ) به اجرا در آمده است.

در این طرح حمایتی (مصوبه مجلس شورای اسلامی در تاریخ  ١٩ آبان ١٤٠٠ ) که خودروسازان آغاز کرده‌اند، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن‌ها از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد باشد، فراهم شده است؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذیربط رسیده باشد، بیش از ظرفیت فروش باشد، منتخبان به روش قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذی‌ربط برسند، امکان ثبت‌نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد بود.

متقاضیان این طرح نیز با مراجعه به آدرس اینترنتی سایپا می‌توانند فرآیند ثبت نام در طرح مذکور را انجام دهند. بر این اساس زمان تحویل خودروها یکساله در نظر گرفته شده و از مهرماه سال جاری تحویل خودروهای شاهین و کوییک R انجام خواهد شد. بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یک خودرو ایرانی به انتخاب و به نام مادر و همچنین به قیمت کارخانه در هر نوبت ثبت‌نام برای یک مرتبه، تحویل داده خواهد شد.

ارسال نظر: