کدخبر: 10702

پرسپولیس استقلال را غافلگیر کرد!

استقلال در جام حذفی و در تهران با نساجی بازی دارد و پرسپولیس هم در خانه به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در بازی با هوادار به مراتب ضعیف‌تر از روز دربی بود و طوری بازی می‌کرد که انگار نمی‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود به طوری که بعد از بازی خیلی‌ها شانس این تیم را برای قهرمانی کم دانستند.مدل بازی پرسپولیس به نحوی است که حالا هواداران این تیم هم امید زیادی به قهرمانی در لیگ برتر ندارند و بیشتر به دنبال جام حذفی هستند.

در جام حذفی استقلال و پرسپولیس تقریبا شرایط یکسانی دارند و هر کدام با سه برد دیگر می‌توانند قهرمان شوند اما بهرحال عملکرد پرسپولیس در ماههای اخیر استقلالی‌ها را وسوسه کرده که می‌توانند در جام حذفی هم قهرمان شوند و برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود دبل کنند. فراموش نکنیم که سپاهان و فولاد هم از جام حذفی کنار رفته اند و طبعا شانس استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سایر تیمهاست.

استقلال در جام حذفی و در تهران با نساجی بازی دارد و پرسپولیس هم در خانه به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. درمرحله نیمه نهایی استقلال به مصاف برنده بازی خیبر و مس کرمان می‌رود وحریفش قطعا یک تیم لیگ یکی است. در واقع استقلال می‌تواند به راحتی تا فینال برود وبه قهرمانی فکر کند .آنها در سالهای اخیر دوبار در فینال شکست خورده اند وامسال انگیزه زیادی دارند.

استقلال هنوز با ۷ قهرمانی در جام حذفی پرافتخارترین تیم محسوب می‌شود و قهرمانی احتمالی امسال در کنار قهرمانی لیگ می‌تواند شیرینی خاصی برای استقلالی‌ها داشته باشد. آنها با توجه به وضعیت نه چندان خوب پرسپولیس می‌توانند از این فرصت طلایی استفاده کنند هر چند که پرسپولیس هم حداقل در جام حذفی خیلی انگیزه دارد و تقابل این دو تیم در فینال رقابتهامی‌تواند بسیار جذاب و حساس باشد.

ارسال نظر: