کدخبر: 10727

قتل خواهر به دست برادرش| قتل ناموسی اشک همه را در آورد| گناه سارا چه بوده؟

نیروی انتظامی اعلام کرده بود که این فرد بیش از یک‌ماه قبل مفقود شده و حالا با کشف پیکرش پرونده وارد مرحله دیگری شده و باید ابعاد جنایی آن بررسی شود.

پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱، رسانه‌های محلی شهرستان آمل از کشف جسد زن جوانی حدودا ۳۰ ساله در محل روستای «حسین‌آباد لیتکوه» خبر دادند.

نیروی انتظامی اعلام کرده بود که این فرد بیش از یک‌ماه قبل مفقود شده و حالا با کشف پیکرش پرونده وارد مرحله دیگری شده و باید ابعاد جنایی آن بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری «هرانا»، به نقل از «ایمنا»، جسد این زن در زمین‌های کشاورزی و شالیزار روستای حسین‌آباد بخش مرکزی کشف شده است.⁠

بر اساس گزارش پلیس هویت او «سارا شادیفر»، ۳۳ ساله مادر دو پسر ۱۳ ساله و شش ساله اعلام شده است و توسط برادرش به قتل رسیده است. یک منبع آگاه می‌گوید: «سارا مستقل بود. در خانه خودش زندگی می‌کرد و قصد داشت بعد از تبدیل پس اندازش به دلار از ایران برود اما درست در روزی که همراه برادرش برای تبدیل پول به صرافی رفته بود توسط برادرش با شالی که به گردن داشت خفه شد.»

برادر سارا در اعترافات خود گفته است که در زمانی که خواهرش برای خرید از ماشین پیاده شده برخی پیام‌هایی که برای خواهرش رسیده را خوانده و به دلیل سبک زندگی او در یک لحظه عصبانیت او را خفه کرده و ساعتی بعد او را در روستای حسین آباد دفن کرده و به آمل بازگشته است.⁠

آمار‌ها می‌گویند در استان‌های خوزستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان شرقی و اردبیل بیش‎ترین قتل‌های ناموسی رخ می‌دهد. البته در سایر استان‌های کشور هم چنین قتل‌هایی گزارش می‌شوند اما آمار معینی در این خصوص وجود ندارد.

ارسال نظر: