کدخبر: 10754

فرهاد مجیدی| استقلال| اخبار ورزشی

نقشه فرهاد مجیدی برای استقلال چیست؟

مجیدی خوب می‌داند که همین بازیکنان فعلی باید استقلال را قهرمان کنند. تیم او درگیر دو جام است و تمام بازی‌ها حکم فینال را دارد.

فرهاد مجیدی خوب می‌داند که همین بازیکنان فعلی باید استقلال را قهرمان کنند و به همین خاطر مدام به آنها روحیه می‌دهد و به فکر فصل نقل و انتقالات نیست.

هر از چند گاهی بحث بازگشت مهدی قایدی به استقلال داغ می‌شود. به خصوص وقتی این بازیکن کمتر در ترکیب الاهلی امارات قرار می‌گیرد. طی روزهای گذشته هم عده ای خبر از بازگشت قایدی به استقلال در ابتدای فصل آینده دادند اما جالب است بدانید که در این باشگاه اصلا بحث قایدی مطرح نیست و حداقل این که در حال حاضر کسی به او فکر نمی‌کند.

مجیدی خوب می‌داند که همین بازیکنان فعلی باید استقلال را قهرمان کنند. تیم او درگیر دو جام است و تمام بازی‌ها حکم فینال را دارد. از طرفی فرهاد از عملکرد بازیکنانش در فاز هجومی‌راضی است و فعلا به فصل نقل و انتقالات فکر نمی‌کند.

البته او رابطه بسیار خوبی با مهدی قایدی دارد و روزی که مهدی از استقلال رفت گفت او مثل پسرم می‌ماند و با جدایی اش قلبم درد گرفت اما بهرحال در شرایط فعلی فرهاد مجیدی فقط به بازیهای باقی مانده در لیگ برتر و جام حذفی فکر می‌کند و می‌داند که برای جذب بازیکنان جدید به اندازه کافی فرصت وجود دارد.

ارسال نظر: