کدخبر: 10853

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

استقلال مقصر شکست پرسپولیس شد!

او و استقلال از 8 رویارویی با مربیان آبی تنها 2 امتیاز از دست داده‌اند.

در این گزارش به ماجرای گل محمدی و لیگ برتر امسال می پردازیم. گل‌محمدی و تیمش در این بازه زمانی، 22 امتیاز از دست داده‌اند که 91 درصدش برابر سرمربیان استقلالی بوده و تنها 2 امتیاز آن برابر مردی که سابقه آبی ندارد: محمد ربیعی.

 پرسپولیس از 13 رویارویی برابر مربیان استقلالی، 19 امتیاز گرفته و 20 امتیاز از دست داده است. قصه رویارویی مجیدی برابر این مردان اما فرق دارد: او و استقلال از 8 رویارویی با مربیان آبی تنها 2 امتیاز از دست داده‌اند. گزاره اصلی این است: استقلال برابر مربیان پرسپولیس در این فصل صاحب 67 درصد امتیازات شده است و این عدد برای پرسپولیس برابر مربیان استقلالی، 49 درصد.

* فرهاد مجیدی

  هر دو دربی رفت و برگشت، مساوی شد تا پرسپولیس تنها صاحب 2 امتیاز از 6 امتیاز رویارویی با مجیدی و تیمش شود.

* امیر قلعه‌نویی

  روی نیمکت گل‌گهر در هر دو بازی رفت و برگشت برابر استقلال شکست خورد و نتوانست امتیازی از مجیدی بگیرد. اما برای پرسپولیس و گل‌محمدی قضیه در رویارویی با او، فرق می‌کرد چون 2 تساوی در لیگ 21 یعنی از دست دادن 4 امتیاز.

 

* جواد نکونام

  به عدالت و مساوات برابر استقلال و پرسپولیس رفتار کرد و برابر هر دو تیم در ورزشگاه آزادی با یک گل شکست خورد تا متهم به رنگی بودن، نشود.

* علیرضا منصوریان

  در نیم فصل اول به پرسپولیس باخت و از استقلال، مساوی گرفت. این یعنی گل‌محمدی و تیمش نسبت به مجیدی و تیمش در رویارویی با منصوریان و صنعت نفت، 2 امتیاز جلو افتادند. اما شکست پرسپولیس در دور برگشت برابر صنعت نفت و برد خانگی استقلال برابر آبادانی‌ها، برتری را کاملا تغییر داد و به سود استقلال کرد. منصوریان 3 امتیاز از پرسپولیس گرفت و 3 امتیاز به این تیم داد اما این معادله برابر استقلال، گرفتن یک امتیاز و دادن 4 امتیاز بود.

* رضا عنایتی

  کپی برابر اصل امیر قلعه‌نویی؛ عنایتی در هر 2 بازی رفت و برگشت برابر استقلال شکست خورد و در هر 2 بازی رفت و برگشت، ترمز پرسپولیس را کشید و آنها را متوقف کرد.

* داود سیدعباسی

  هنوز رویارویی‌های دور برگشت با سرخابی‌ها را انجام نداده ولی او هم در دور رفت، بین استقلال و پرسپولیس فرق گذاشت. استقلال در مشهد با 3 گل برنده شد ولی پرسپولیس فقط یک امتیاز گرفت و به خانه برگشت.

* محمود فکری

  فرصت رویارویی با استقلال را از دست داد ولی برابر پرسپولیس در مسجدسلیمان شکست خورد. گل‌محمدی و تیمش برای قهرمانی و کم کردن فاصله به استقلال به چند مربی استقلالی مانند محمود فکری در لیگ برتر نیاز دارند.

* رسول خطیبی

  معادله او نامتقارن تمام شد چون 2 بار برابر پرسپولیس قرار گرفت ولی فرصت رویارویی با استقلال در دور برگشت را از دست داد. آلومینیوم بازی رفت را از پرسپولیس برد و در بازی برگشت، شکست خورد. آنها در خانه برابر استقلال، مساوی کردند.

 

ارسال نظر: