کدخبر: 10935

آرام جعفری به کما رفت| علت بیمارستانی شدن آرام جعفری چیست؟

یک بازیگر دیگر با مسمویت دارویی راهی بیمارستان شد!

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

این خبر آنقدر ناگهانی بود که فوراً یک جمله آرام جعفری بعد از فوت زهره فکور صبور به ذهن می آمد که گفته بود زود میام پیشت! به گزارش سینماناب، خانواده این بازیگر که ابتدا از به کما رفتن وی خبر داده بودند، دقایقی پیش از به هوش آمدنش خبر دادند و از مردم خواستند برای سلامتی او دعا کنند.

خانواده آرام جعفری

آرام جعفری

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند.

مادر آرام جعفری درباره خصوصیات وی می گوید:

آرام جعفری

« آرام واقعا مهربان است. کوچک بود و به مدرسه می رفت. به یاد دارم وقتی از مدرسه که به منزل می رسید به اتاقش می رفت و در را می بست و می گفت که درس می خواند تا روز مادر شد که یک هدیه جالب از کار گلدوزی که قاب گرفته بود را به من هدیه داد.متوجه شدم آن مدت در مدرسه اش کلاس گلدوزی برگزار می شده و آرام برای خوشح-ال کردن من بعد از مدرسه هم مشغول کامل کردن هدیه اش به من بوده. هنوز هم قاب گلدوزی اش را یادگاری نگه داشته ام.»

ارسال نظر: