کدخبر: 10957

قیمت سکه/قیمت ربع سکه/قیمت سکه پارسیان

پیش بینی قیمت سکه و طلا| سکه گران می شود؟

بسیاری از سکه بازان با وجود رشد قابل توجه اونس طلا در روز سه شنبه در موقعیت خرید قرار نگرفتند.

در صورتی که دلار امروز محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست بدهد، بعید است که سکه بتواند با اهرم اونس طلا خود را بالا نگه دارد، چرا که سمت و سوی انتظارات بازیگران بزرگ فلز گران بهای داخلی تغییر خواهد کرد.

بسیاری از سکه بازان با وجود رشد قابل توجه اونس طلا در روز سه شنبه در موقعیت خرید قرار نگرفتند. در آن زمان، بخشی از تحلیل گران عنوان کردند که ممکن است سکه بازان نسبت به روند افزایشی دلار دچار تردید شده و به همین دلیل به رشد بهای طلای جهانی بی محلی کرده باشند. 

روز چهارشنبه دلار دچار افت قیمت شد و مرز ۲۸ هزار تومانی را از دست داد تا حدس بخشی از بزرگان بازار سکه درست از کار درآید. با این حال، آنچه برای بازار روز پنج شنبه اهمیت دارد این است که سکه بازان در روز گذشته با وجود افت معنادار دلار چندان در موقعیت فروش قرار نگرفتند. در واقع دیروز سکه نه تنها توانست خط ۱۳ میلیون تومانی را حفظ کند که اساسا بالای محدوده ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.

از نگاه برخی از تحلیل گران بازار این موضوع به آن معناست  که بزرگان بازار سکه احتمال افت شدیدتر دلار را حداقل در مقطع فعلی چندان جدی نگرفته اند. از سوی دیگر، رشد طلا در روز چهارشنبه ادامه یافت و احتمال صعود این فلز ارزشمند به بالای مرز ۲ هزار دلاری وجود دارد. با این حال، در صورتی که دلار امروز محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست بدهد، بعید است که سکه بتواند با اهرم اونس طلا خود را بالا نگه دارد، چرا که سمت و سوی انتظارات بازیگران بزرگ فلز گران بهای داخلی تغییر خواهد کرد. 

 

ارسال نظر: