کدخبر: 11127

سلطان جعل و کلاهبرداری را بشناسید| شهره موسوی کیست؟

وضعیت در فوتبال ایران آشفته‌تر از چیزی است که نشان داده می‌شود؛ بعد از تصمیم عجیب و بحث‌برانگیز اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر عزل موقت شهاب عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون، یکی پس از دیگری، اعضای هیئت‌رئیسه از دور خارج می‌شوند.

مالباختگان شهره موسوی را «پادشاه جعل‌کننده» خطاب می‌کردند و از این می‌گفتند که فعالیت او و همسرش باعث شده سرمایه آن‌ها از دست برود؛ اما شهره موسوی همواره چنین شایعاتی را تکذیب می‌کرد تا اینکه بالاخره روز ۲۷ فروردین به طور رسمی ویدئوی بازداشت او منتشر شده است.

وضعیت در فوتبال ایران آشفته‌تر از چیزی است که نشان داده می‌شود؛ بعد از تصمیم عجیب و بحث‌برانگیز اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر عزل موقت شهاب عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون، یکی پس از دیگری، اعضای هیئت‌رئیسه از دور خارج می‌شوند. دو نایب‌رئیس اول و دوم فدراسیون که به دلیل اتمام مدت سرپرستی‌شان کنار گذاشته شدند و حالا نوبت به نایب‌رئیس سوم فدراسیون فوتبال رسیده که به اتهام کلاهبرداری بازداشت شده است! شهره موسوی که پیش‌تر هم شایعاتی درباره اقدامات غیرقانونی او و همسرش در حوزه رمزارز‌ها منتشر شده بود، دو روز پیش بازداشت شد و این‌بار به‌طور رسمی ویدئویی مرتبط با بازداشتش در فضای مجازی چرخید تا برخلاف یکی، دو بار قبلی که او چنین اخباری را کذب محض توصیف می‌کرد، راهی برای گریز از آن نداشته باشد.

خبر بازداشت شهره موسوی که صداوسیما با جزئیات اندکی آن را منتشر کرده مبنی بر فعالیت او در شرکتی به اسم «کینگ‌مانی» (پادشاه پول) است که در حوزه رمزارز‌ها فعالیت داشته است. او و همسرش با شکایت بیش از سه هزار مال‌باخته مواجه شده و سرانجام بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان رأی به بازداشت آن‌ها داده شده است. آن‌طور که عنوان شده همسر او پیش از این دستگیر و قرار وثیقه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برایش صادر شده است. شهره موسوی، اما به تازگی روانه بازداشتگاه شده تا علامت سؤال‌ها درباره آینده فوتبال ایران بیش از پیش شود. مهم‌ترین تأثیری که بازداشت شهره موسوی به عنوان نایب‌رئیس بر پیکیره فدراسیون فوتبال وارد می‌کند این است که هیئت‌رئیسه از رسمیت می‌افتد و از این پس، مجمع فدراسیون است که باید برای آینده تصمیم‌گیری کند. پیش از این، شهاب عزیزی‌خادم، حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی از هیئت‌رئیسه کنار گذاشته شده‌اند و حالا با خروج شهره موسوی، رسما کمتر از دوسوم اعضا در این هیئت‌رئیسه مانده‌اند که قدرت تصمیم‌گیری برای فوتبال مطابق با قانون را نخواهند داشت.

شهره موسوی پیش و پس از بادران

رسیدن و مطرح‌شدن شهره موسوی در فوتبال ایران وابسته به فعالیت‌های او در باشگاه بادران است. باشگاهی که با هزینه‌های فراوان تلاش کرد به لیگ برتر برسد، ولی ناموفق بود. بادران با مدیرعاملی همین شهره موسوی شهره شد. او در فضای رسانه‌ای به عنوان یکی از مدیرعاملان زن فعال در حوزه فوتبال معرفی و سپس پایش به فدراسیون فوتبال ایران کشیده شد. آن‌طور که شایعه شده شهاب عزیزی‌خادم پیش از معرفی نایب‌رئیس زن این فدراسیون، شناختی از شهره موسوی نداشته و به پیشنهاد حیدر بهاروند، او را به عنوان نایب‌رئیس سوم معرفی می‌کند. به این ترتیب شهره موسوی برخلاف دو نایب‌رئیس اول عزیزی‌خادم که هیچ‌

ارسال نظر: