کدخبر: 11239

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

استقلال آقای فوتبال می شود

بازی خوبی را برابر نساجی شاهد بودیم و استقلالی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند، اما با وجود اینکه شاگردان مجیدی شب خوبی را پشت سر گذاشتند، اما داور بازی یک گل که به نظر صحیح می‌آمد را مردود کرد تا شاگردان مجیدی در این بازی متضرر شوند.

 استقلال بعد از شکست مقابل نساجی و کنار رفتن از دور رقابت های جام حذفی و در حالی که جایی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد، تمرکز کامل خود را روی حفظ صدرنشینی و فتح لیگ برتر معطوف کرده است. حجت کریمی، عضو هیات مدیره آبی ها در گفت و گویی در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کرد:

گلی که داور مردود کرد صحیح به نظر می آمد

بازی خوبی را برابر نساجی شاهد بودیم و استقلالی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند، اما با وجود اینکه شاگردان مجیدی شب خوبی را پشت سر گذاشتند، اما داور بازی یک گل که به نظر صحیح می‌آمد را مردود کرد تا شاگردان مجیدی در این بازی متضرر شوند. به هر حال دیدار‌ها تک بازی است و استقلال نتوانست در طول بازی از موقعیت‌هایش استفاده کند و در ضربات پنالتی حذف شد. بازی‌های حساسی در ادامه برای استقلال در پیش است و کمیته داوران باید دقت کنند و با حساسیت بیشتری داوران را انتخاب کنند. هر بازی برای استقلال حساس و مهم است و خداراشکر ۶ امتیاز جلو هستند.

مجیدی و شاگردانش نباید وارد حاشیه شوند

او در پاسخ به این سوال که قبول دارید حواشی تمرکز تیم را در مسیر کسب عنوان قهرمانی بهم میزند؟

مجیدی و شاگردانش نباید وارد حاشیه شوند البته کادرفنی استقلال بسیار باهوش است و مطمئنن با بازیکنان در این باره صحبت خواهد کرد. به هیچ عنوان نباید بازیکنان استقلال تحت تاثیر این شکست قرار بگیرند. به هر حال بازیکنان استقلال خیلی خوب ظاهر شدند و تا به اینجای لیگ خیلی خوب کار کردند و حیف است که بخواهند به چیزی که از دست رفته فکر کنند. استقلال فاصله‌ای تا قهرمانی در لیگ برتر ندارد.

بازی سختی مقابل سپاهان در پیش داریم

استقلال با چند مانع سخت در ادامه لیگ روبرو است و بی‌شک بازی سختی مقابل سپاهان در پیش دارد. دیدار استقلال و سپاهان همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بوده و از طرفی چون سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد، خسته است و استقلال می‌تواند از این فرصت استفاده کند.

استقلال هیچ‌وقت شروع کننده بیانیه‌ها نبوده است

کریمی در مورد مورد بیانیه‌ها علیه داوری تاکید کرد: استقلال شرایط بسیار خوبی دارد. یک موقع شرایط بد است و اصلا چیزی اهمیت ندارد اما استقلال در صدر است و اختلاف خوبی با تیم دوم دارد. این تیم تنها 3 بازی تا قهرمانی دارد. اگر آبی‌پوشان از بازی مقابل پدیده، سپاهان و فولاد 6 امتیاز بگیرد بازی‌های باقیمانده تشریفاتی می‌شود. البته در بیانیه نویسی ها استقلال هیچ وقت شروع کننده نبوده است.

کار تمام شده و استقلال قهرمان است

استقلال قهرمان است. قبلا هم گفته‌ام کار تمام شده و استقلال قهرمان است مگر آن که خودمان نخواهیم. استقلال سپاهان را ببرد، باتوجه به اینکه توانایی شکست پدیده را دارد حتما قهرمان می‌شود. امیدوارم تمرکز حفظ شود و قهرمانی از دست آبی پوشان نرود.

ارسال نظر: