کدخبر: 11276

حقوق سربازی زیاد شد| سربازها چقدر حقوق می گیرند؟

پیش از این دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس در توئیت دیگری نوشته بود که «طبق گزارش‌های واصله از سربازان عزیز در سراسر کشور، حقوق واریزی به آن‌ها بابت فروردین ۱۴۰۱ افزایش نیافته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس از افزایش حقوق سربازان از اردیبهشت ماه خبر داد. سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس در توئیتی از افزایش حقوق سربازان از ادیبهشت ماه خبر داد و نوشت:

«در ادامه پیگیری حقوق واریزی فروردین سربازان، با مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های دولتی تماس‌های متعددی گرفتم.

آنان ضمن پذیرش گلایه‌ها، قول اعمال ارقام جدید از ماه آتی را دادند؛ لذا افزایش حقوق سرباز‌های عزیز و مابه التفاوت فروردین، از اردیبهشت اعمال خواهد شد.»

پیش از این دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس در توئیت دیگری نوشته بود که «طبق گزارش‌های واصله از سربازان عزیز در سراسر کشور، حقوق واریزی به آن‌ها بابت فروردین ۱۴۰۱ افزایش نیافته است. در نامه‌ای به @mirkazemi_ir یادآور شدم که قانون برای درج در کتاب‌ها نیست؛ باید اجرا شود. تا واریز ریال آخر حقوق سربازان، از بکارگیری همه ابزار‌های نظارتی دست برنخواهم داشت.» 

ارسال نظر: