کدخبر: 11311

قرعه کشی ایران خودرو امروز 4 اردیبهشت| برندگان امروز مشخص می شوند| جدول

در این طرح، چهار محصول پارس سال سفارشی، پارس با موتور TU۵، رانا پلاس و رانا پلاس با موتور TU۵P، سقف شیشه‌ای و گیربکس شش سرعته دستی عرضه می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در سی و ششمین فروش فوق‌العاده متقاضیان عادی و چهارمین فروش فوق‌العاده طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، چهار محصول خود را از فردا به مدت سه روز عرضه کرد. در این طرح، چهار محصول پارس سال سفارشی، پارس با موتور TU۵، رانا پلاس و رانا پلاس با موتور TU۵P، سقف شیشه‌ای و گیربکس شش سرعته دستی عرضه می‌شود.

در فروش هفته گذشته ایران‌خودرو چهار محصول این شرکت برای فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است؛ متقاضیان این طرح از روز (سه شنبه ۳۰ فروردین ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۱ اردیبهشت ماه) فرصت داشتند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.  

با توجه به تعطیلی روز شنبه، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، امروز یکشنبه ( ۴ اردیبهشت ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.  پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از سایت رسمی گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.  

همچنین همزمان با این طرح، چهارمین مرحله فروش محصولات ایران‌خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا بعدی آن‌ها از ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به‌دنیا آمده باشند، اجرا خواهد شد.

ایران خودرو

ارسال نظر: