کدخبر: 11313

ترلان پروانه / عکس بازیگران / عکس بازیگران زن

تبریک عاشقانه ترلان پروانه به میلاد کی مرام| نگاه عاشقانه ترلان پروانه به میلاد

ترلان پروانه با انتشار عکسی عاشقانه از سریال خانگی سیاوش تولد میلاد کی مرام را تبریک گفت.

ترلان پروانه مدرک لیسانس رشته گرافیک دارد.ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 در شیراز است. ترلان پروانه با انتشار عکسی از پژمان جمشیدی تقدیر کرد .ترلان پروانه کارش را از سه سالگی در تیزرهای تبلیغاتی شروع کرده است.ترلان پروانه در فضای مجازی حاشیه های زیادی دارد. 

رشته ورزشی ترلان پروانه

ترلان پروانه

ورزش حرفه ایم بسکتبال اسـت دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می‌برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه مـن اسـت.

کلاس های باله در آب را بـه پایان رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما بدلیل دلمشغولی هایی کـه دارم، نتوانستم آنرا ادامه دهم.

بیوگرافی ترلان پروانه 

ترلان پروانه

 ترلان پروانه در تاریخ ۱۸ تیرماه سال ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد. در حال تحصیل رشته گرافیک اسـت، یک برادر بزرگ‌تر از خود بـه نام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار کـه علاقه زیادی بـه بازیگری داشت و پدرش مهندس اسـت.

ورود ترلان پروانه به دنیای بازیگری 

ترلان پروانه

 وی بخاطر سیمای زیبایش از همان کودکی مورد توجه رسانه‌ ها قرار گرفت. برای نخستین بار در 3 سالگی بـه طور اتفاقی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و بـه مادرش پیشنهاد بازی ترلان را دریک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با علاقه قبول کرد بعد از مدتی جذب برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

این سر آغاز ورود ترلان پروانه بـه عرصه نمایش بود. پس ازآن وی در برنامه‌های آموزشی شبکه یک و شبکه جام جم سیما بـه ایفای نقش پرداخت. او پس از نشان دادن استعدادهایش بـه طور جدی وارذ عرصه نمایش و بازیگری شد.درسال 1382 نخستین بار با سریال بچه‌های پایش بـه مجموعه‌های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال 83 حضور داشت.

فیلم رویای آخر نیز نخستین کار سینمایی ‌اش بود. ترلان پروانه تا کنون بیش از ۶۰ کار تلویزیونی و سینمایی انجام داده اسـت. وی درسال ۱۳۹۰ ودر جشنواره فیلم کودک و نوجوان بخاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» بعنوان بهترین بازیگر دختر شد.

عمل زیبایی ترلان پروانه

برخی کشیدگی چشم‌های ترلان پروانه بـه سمت بالا را حاصل جراحی زیبایی عنوان کردند اما ترلان پروانه در واکنش بـه شایعه عمل زیبایی چشمهایش گفت: هیچ عمل زیبایی انجام نداده و چهره‌اش کاملا طبیعی اسـت و این در عکس‌های کودکی او نیز کاملا مشهود اسـت.

برای مادرم مهم بود کـه مـن علاوه بر بازی، دورانی کودکی‌ام را از دست ندهم. شاید برایش سخت بود اما همیشه اسباب بازیهایم رابا خودش سر صحنه میآورد و با مـن بازی میکرد تا مـن پشت دوربین خیلی سرگرم بزرگ ترها و دنیای آن ها نشوم. مادرم مـن را در کلاسهای مختلف ثبت نام کرد و مـن بجز بازیگری هنرهای دیگری هم بلد هستم مثلاً پیانو می زنم و ورزشهای مختلف انجام میدهم.

رژیم غذایی ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه: در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده میکنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام اسـت؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد.

ترلان پروانه: آشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می‌کنم. اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.

ارسال نظر: