کدخبر: 11345

کم سن ترین دزد ایران را بشناسید| در تهران رخ داد

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه منزلی در شمال تهران خبرداد.

سردار علیرضا لطفی گفت: شانزدهم بهمن سال گذشته، تیراندازی به سمت مأموران کلانتری گاندی در جریان تعقیب و گریز سارقان منزل، با شلیک گلوله و مجروح شدن دو نفر از مأموران به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی اعلام شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: با اعلام این خبر کارآگاهان راهی محل شده و در تحقیقات اولیه مشخص شد پس از تماس یکی از همسایه‌ها در خصوص سرقت از خانه‌ای در میدان شمس تبریزی منطقه میرداماد، مأموران کلانتری بلافاصله وارد عمل شدند.

وی در ادامه بیان کرد: با شناسایی سارقان توسط مأموران کلانتری در نهایت خودروی متهمان با چند خودروی پارک شده تصادف و متوقف می‌شود، متهمان که مأموران را در چند قدمی خود می‌بینند به سمت مأموران تیراندازی می‌کنند.

لطفی با بیان اینکه چهار مرد و یک زن و یک پسر بچه در این سرقت نقش داشتند، تصریح کرد: شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت و در ادامه بررسی‌های پلیسی، زن سارق به همراه پسر بچه ۷ ساله‌اش که در منزل مسکونی یکی از شهروندان مخفی شده بود، دستگیر و در بازجویی به عمل آمده از زن جوان وی مدعی شد که تنها یکی از سارقان به نام افشین را می‌شناسد.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات و اقدامات گسترده اطلاعاتی و کارآگاهی، مخفیگاه متهمان شناسایی شد و طی عملیاتی ویژه‌ای، پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در مخفیگاهشان در تهران و یکی از شهرستان‌های غربی کشور بازداشت شدند.

لطفی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر کشف ابزار آلات مورد استفاده در سرقت منازل، یک قبضه سلاح کمری و به همراه تیر فشنگ جنگی مربوطه و ۳ قبضه قمه کشف شد.

ارسال نظر: