کدخبر: 11364

امارات مهدی قایدی را پس می دهد؟

بعد از آنکه صحبتهایی درباره احتمال بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولی منتشر شد، حالا اخبار غیررسمی حاکی از آن است که شاید احمد نوراللهی هم برای آنکه جایگاهش در تیم ملی را از دست ندهد، فصل آینده به تیم سابقش برگردد.

 اول به ماجرای نوراللهی بپردازیم. در حالیکه پرسپولیسی‌ها و کادرفنی این تیم همواره به شرایط حضور ملی‌پوشان خود در تیم ملی معترض بوده و اعتقاد دارند بازیکنان این تیم پس از حضور در اردوی تیم ملی و هنگام بازگشت به تمرینات باشگاهی، از شرایط آمادگی به دور هستند اما حالا این امکان وجود دارد که دو بازیکن کلیدی تیم ملی، به خاطر وضعیتشان، فصل آینده در پرسپولیس توپ بزنند.

بعد از آنکه صحبتهایی درباره احتمال بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولی منتشر شد، حالا اخبار غیررسمی حاکی از آن است که شاید احمد نوراللهی هم برای آنکه جایگاهش در تیم ملی را از دست ندهد، فصل آینده به تیم سابقش برگردد. احمد نوراللهی که قراردادی 2 ساله با باشگاه شباب الاهلی امارات دارد این روزها در کنار مهدی قایدی به یکی از بازیکنان سکونشین این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شده است و  کادرفنی این تیم کمتر به او در این مسابقات میدان داده‌اند که این شرایط اصلا برای این هافبک دفاعی ملی‌پوش خوشایند نیست.

روزنامه ایران‌ورزشی امروز در گزارشی مدعی شده بود نوراللهی در صورت بازگشت به ایران و پرسپولیس باید از قید قرارداد 38 میلیاردی‌اش با شباب الاهلی برای فصل آینده بگذرد. حالا همه چیز بستگی به تصمیم هافبک دفاعی تیم ملی دارد و اینکه او حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را به پول ترجیح خواهد داد یا تصمیم می‌گیرد کماکان در جایی بازی کند که نگران مسائل مالی نباشد. البته ممکن است شباب الاهلی او را به صورت قرضی هم به پرسپولیس بدهد که به تصمیم باشگاه پرسپولیس بستگی دارد. با توجه به اینکه وضعیت مالی پرسپولیس مناسب نیست، احتمال این اتفاق بالا نیست.

قایدی در امارات چه می کند؟

مهدی قایدی شرایطی مشابه با نوراللهی در امارات اما متفاوت با او در بازگشت به تیم سابقش دارد. هر چند امروز اظهارنظرهای انتقادآمیز سرمربی شباب الاهلی از قایدی تکذیب شد اما نیمکت نشینی و سکونشینی او در شباب الاهلی باعث شده به چنین ماجراهایی دامن زده شود. البته افت قایدی در ماههای گذشته محسوس است اما درباره اینکه چقدر امکان بازگشت او به استقلال وجود دارد، فعلا نمی شود چیزی گفت. مهدی قایدی هم دوست دارد در سال جام جهانی حداقل در اردوی تیم ملی باشد چون می داند مهاجمان بهتری از او در ترکیب تیم ملی هستند باشند و ممکن است حتی او را به تیم ملی دعوت نکنند. البته او هم باید مثل نوراللهی قید قراردادش را با تیم اماراتی بزند اما اینکه چطور این اتفاق ممکن است بیفتد را روزهای آینده مشخص خواهد کرد. چیزی که مشخص است این است که فعلا نوراللهی و قایدی تحت قرارداد شباب الاهلی امارات هستند و باید منتظر روزهای آینده ماند.

ارسال نظر: