کدخبر: 11366

نقشه فیفا برای تیم ملی لورفت

با توجه به آنکه تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی نیازمند تدارکات مناسب است، باید بازیهای تدارکاتی خوبی را تا آن مقطع برگزار کند و به همین دلیل فدراسیون در تلاش است تا به جای 2 بازی در فیفادی‌های خردادماه، سه بازی برای اسکوچیچ و شاگردانش فراهم کند.

در شرایطی که هنوز از هیچکدام از حریفان تدارکاتی تیم ملی به صورت رسمی رونمایی نشده، گویا بازی با نیوزیلند در اولین فیفادی پیش رو را باید قطعی دانست.

با توجه به آنکه تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی نیازمند تدارکات مناسب است، باید بازیهای تدارکاتی خوبی را تا آن مقطع برگزار کند و به همین دلیل فدراسیون در تلاش است تا به جای 2 بازی در فیفادی‌های خردادماه، سه بازی برای اسکوچیچ و شاگردانش فراهم کند. فیفا دی 12 روز است و فدراسیون فوتبال قصد دارد که 12 روز را در قطر اردو بزند و اگر امکانش باشد هر چهار روز یک بازی دوستانه انجام دهد که می تواند یک اتفاق ویژه باشد. حالا باید منتظر ماند و دید که تیم ملی در آن مقطع، به جز نیوزیلند، با چه تیمهایی بازی خواهد کرد. بازی با کانادا در حال پیگیری است که شهریورماه برگزار می شود.

فدراسیون در حال مذاکره با تیمهای ملی پرو، اروگوئه و چند فدراسیون است تا دیدارهای دوستانه را با آنها ترتیب دهد. تیم ملی فوتبال ایران فقط دو فیفادی خرداد و شهریور را پیش رو دارد و آنطور که مشخص است فدراسیون فوتبال نمی خواهد در روزهای پیش از جام جهانی برای تیم ملی بازی دوستانه درنظر بگیرد چرا که برنامه همه تیمهای حاضر در جام جهانی، استراحت است.

ارسال نظر: