کدخبر: 11476

قیمت گوشی/قیمت گوشی دیجیکالا/قیمت گوشی دیوار

قیمت گوشی های پرطرفدار بازار امروز 7 اردیبهشت 1401| قیمت گوشی دیجیکالا

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل در بازار امروز پنجم اردیبهشت (در مورد تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند)، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیائومی را در بازار امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۱، مشاهده می‌کنید.  در جدول‌های زیر، قیمت موبایل در بازار امروز پنجم اردیبهشت (در مورد تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند)، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

قیمت گوشی

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.قیمت‌ها از سایت زومیت هستند. به نقل از تسنیم، موضوع واردات گوشی تلفن همراه لوکس در روزهای اخیر بار دیگر، توجهات را به خود جلب کرده است.

اعلام خبر توقف واردات گوشی‌های آیفون از شهریورماه سال جاری از سوی «علی خضریان»، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، یک بار دیگر تنور اظهار نظرات در این رابطه را داغ کرد و برخی افراد با تمسک به آن سعی داشتند بار دیگر نام خود را مطرح کنند؛ تا جایی که «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر سابق ارتباطات این طرح را «کمونیستی» خواند.

ارسال نظر: