کدخبر: 11519

قیمت خودرو| قیمت خودرو دیوار | قیمت خودرو خارجی

قیمت خودرو امروز 8 اردیبهشت 1401| جدول قیمت

پراید ۱۳۱ نیز یا دو میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۷۶ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو در بازار همچنان با نوساناتی همراه است. کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود. قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغیراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۲۰۲ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز یا دو میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۷۶ میلیون تومان رسید. خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان افزایش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۴۹۹ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ به ۳۸۶ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

قیمت خودرو

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به ۲۱۳ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو با چهار میلیون افزایش، به قیمت ۳۰۹ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج با افزایش قیمت ۱۲ میلیونی نسبت به دیروز، به ۳۴۷ میلیون تومان رسید. خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۴۵ میلیون تومان رسید. اما خودروی تارا اتوماتیک با دو میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، به قیمت ۵۸۷ میلیون تومان رسید.

بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: اگر مذاکرات وین به نتیجه نرسد و قیمت دلار نیز ثبات پیدا نکند، قیمت همه اقلام افزایش می‌یابد.

او توضیح داد: با افزایش لجام گسیخته تورم هزینه‌های تولید، خدمات و حمل و نقل افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه قیمت‌ها نیز در آینده افزایشی می‌شود.

ارسال نظر: