کدخبر: 11614

قیمت سکه/قیمت ربع سکه/قیمت سکه پارسیان

پیش بینی قیمت سکه امروز 11 اردیبهشت 1401

برخی از تحلیلگران معتقدند در صورتی که سکه بالای محدوده یاد شده تثبیت نشود با فشار فروش روبرو می شود.همزمان با رشد سکه ، بازار ارز هم شاهد افزایش قیمت دلار بود و همین امر موجب خوشبینی سکه بازان شده بود.

حباب نیم‌سکه روز گذشته به ۱ میلیون تومان رسید.در معاملات پشت خطی شب گذشته هم قیمت سکه از ۱۳ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان پایین آمد و به سمت ۱۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان حرکت کرد. با این حال احتمال افت قیمت سکه در بازار امروز وجود دارد. روز گذشته قیمت سکه به بالای ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید اما توان ماندگاری در این محدوده را نداشت. در ساعات پایانی معاملات، سکه با تقریبا ۴۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه گذشته بر روی ۱۳ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان قرار گرفت.

برخی از تحلیلگران  معتقدند در صورتی که سکه بالای محدوده یاد شده تثبیت نشود با فشار فروش روبرو می شود.همزمان با رشد سکه ، بازار ارز هم شاهد افزایش قیمت دلار بود و همین امر موجب خوشبینی سکه بازان شده بود.

حباب یک میلیونی در بازار سکه

حباب نیم سکه دیروز  به یک میلیون تومان رسید و ربع سکه، سکه یک گرمی و نیم سکه هرکدام به ترتیب با یک میلیون و 130، یک میلیون و 50 و یک میلیو‌ن و 8 هزار تومان نرخ حباب در صدر لیست تقاضای بازار سکه و طلا هستند.

افت اندک حباب سکه امامی

اما نکته قابل توجه برای سکه در چند مدت اخیر افزایش فاصله ارزش ذاتی آن با قیمت بازاری و حباب سنگین آن بوده است.حباب سکه در روزهای گذشته به ۶ درصد هم رسید. عده ای معامله گران معتقدند که افزایش تقاضای مازاد به علت نزدیک شدن به عید فطر باعث شد که حباب سکه بزرگتر شود و قیمت بازار از ارزش ذاتی فاصله بگیرد.با این حال روز گذشته با احتمال کاهش تقاضا در بازار سکه از میزان حباب آن اندکی کاسته شد. حباب سکه دیروز در محدوده ۴ درصد بود.اما عده ای دیگر باور دارند که رشد حباب سکه به دلیل انتظارات معامله گران بوده است.با این حال به نظر می رسد با توجه به تعطیلی عید فطر امروز فرصت نهایی  برای فروش سکه با حباب بالا باشد و در روزهای آینده حباب سکه کاهش پیدا کند.

افت قیمت سکه در بازار شبانه

در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت سکه از ۱۳ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان پایین آمد و به سمت ۱۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان حرکت کرد. با این حال احتمال افت قیمت سکه در بازار امروز وجود دارد.

ارسال نظر: