کدخبر: 11809

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

استقلال فلج شد

بازیکنان استقلال از شرایط مسابقه دور بودند و فکر می‌کنم هنوز هم اثرات حذف از جام حذفی در تیم وجود داشت و فکر می‌کنم تعدادی از بازیکنان هنوز در شوک حذف مقابل نساجی بودند.

مجید رضایی می‌گوید یکی از دلایل ضعف خط دفاعی استقلال برابر سپاهان، غیبت مدافع برزیلی آبی‌ها بود. مجید رضایی، پیشکسوت استقلال، درباره تساوی یک بر یک استقلال برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی بدی نبود و همین که تیم توانست بعد از وقفه طولانی در بازی‌های لیگ و هم‌چنین دور بودن از شرایط مسابقه، نباید و یک امتیاز خارج از خانه را از یک تیم مدعی کسب کند، جای شکر دارد و اتفاق مثبتی تلقی می‌شود.

 

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال از شرایط مسابقه دور بودند و فکر می‌کنم هنوز هم اثرات حذف از جام حذفی در تیم وجود داشت و فکر می‌کنم تعدادی از بازیکنان هنوز در شوک حذف مقابل نساجی بودند. البته باز هم می‌گویم که مهم‌ترین نکته در این بازی نباختن بود و کسب تساوی در خارج از خانه بعد از مدت ها بازی نکردن بد نبود.

رضایی درباره ضعف خط دفاعی استقلال عنوان کرد: تغییرات برای هر تیمی اثرات منفی دارد و استقلال هم از این قضیه مستثنی نیست. با وجود رفتن مرادمند و یزدانی، وقتی رافائل سیلوا به تیم اضافه شد، کاستی‌های خط دفاعی تا حدودی بهبود یافت اما متاسفانه محروم بودن و غیبت این بازیکن در دیدار برابر سپاهان مشهود بود و جایش حس شد. او بازیکن تاثیرگذاری در خط دفاعی استقلال است و یکی ا دلایل اصلی مشکلات دفاعی استقلال در این دیدار، نبود سیلوا بود.

این پیشکسوت ادامه داد: در بخش هجومی هم استقلال توسط سپاهان مهار شده بود. کناره‌های استقلال حتی با به زمین آمدن غفوری به جای حردانی، باز هم کارآمد نبود و این یکی از دلایلی بود که سپاهان توانست از استقلال امتیاز بگیرد. این بازی می‌تواند نقاط ضعف تیم را به فرهاد مجیدی نشان دهد تا در ۵ بازی آینده که برای تیم مهم است، آن‌ها را پوشش دهد و قهرمانی را برای هواداران استقلال به ارمغان بیاورد.

او در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال با وجود دو بازی خارج از خانه برابر فولاد و مس در اهواز و رفسنجان عنوان کرد: من فکر می‌کنم که ما نه تنها به این دو تیم نخواهیم باخت، بلکه بااقتدار و بدون شکست قهرمان خواهیم شد. تیم از همان هفته‌های ابتدایی روی مدار پیروزی قرار گرفته و ذهینتی برد در بازیکنان ایجاد شده است. حتی در دیدار برابر سپاهان که استقلال خیلی هم خوب بازی نکرد، بازنده نشد و این نشان از ذهن قوی کادر فنی و بازیکنان دارد. استقلال قهرمان این فصل لیگ برتر است و می‌تواند آن را بدون شکست به دست بیاورد.

ارسال نظر: