کدخبر: 11855

قیمت دلار |نرخ دلار|قیمت یورو

علت گرانی قیمت دلار لورفت| قیمت دلار امروز 18 اردیبهشت 1401 چقدر شد؟

​بعد از ظهر دیروز خبر سفر انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین به ایران در بین معامله گران برجسته شد و به آن تبع قیمت دلار در بازار پشت خطی تا محدوده ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومانی عقب نشینی کرد. ساعت ۱۰ شب گذشته دلار در محدوده ۲۸ هزار و ۳۸۰ تومان معامله شد.

 اسکناس آمریکایی روز گذشته از محدوده مقاومتی ۲۸هزار و ۲۰۰ تومان بالا رفت و در مقطعی بر روی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان قرار گرفت اما در ساعات پایانی معاملات نقدی به قیمت ۲۸ هزار و ۴۳۰ تومان به فروش رسید.

بعد از ظهر دیروز خبر سفر انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین به ایران در بین معامله گران برجسته شد و به  آن تبع قیمت دلار در بازار پشت خطی تا محدوده ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومانی عقب نشینی کرد. ساعت ۱۰ شب گذشته دلار در محدوده ۲۸ هزار و ۳۸۰ تومان معامله شد.

با این حال عده ای از معامله گران باور دارند قیمت درهم دیشب در بازار پشت خطی در حوالی ۷ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد و با این سطح از قیمت درهم، دلار می تواند حتی به  ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان نفوذ کند و کمتر به مذاکرات هسته ای توجه کند. 

 

ارسال نظر: