کدخبر: 11871

انتقام خواهی به قتل ختم شد| پسر 20 ساله قربانی شد

متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

 جوانی 20 ساله در شهرستان محلات بر اثر ضربات چاقو به سر و شکم به قتل رسید. سرهنگ کارآگاه " کامیار چهری " رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در پی اعلام مرکز فویت های پلیسی 110مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای شهرستان محلات ، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: با حضور پلیس در محل مشخص شد یک مرد جوان 22 ساله با همدستی پدر و پدر بزرگش به علت وجود اختلافات قبلی با یک پسر جوان20 ساله دیگر در یکی از روستاهای شهرستان محلات درگیر شده اند که در این درگیری وی بر اثر ضربات مهلک چاقو از ناحیه سر و شکم به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد، اظهار داشت: از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و شهرستان محلات، تحقیقات فراگیر خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کردند.

سرهنگ چهری یادآور شد: در همان دقایق ابتدایی تحقیقات پلیس، سرنخ هایی از مخفیگاه قاتلان در شهرستان محلات به دست آمد و سرانجام با حضور بهنگام پلیس،متهمان ساعاتی پس از وقوع قتل با انجام عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی بیان کرد: در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس، جوان 22 ساله ‌با توجه به اسناد و مدارک موجود به قتل به علت برخی اختلافات قبلی با همدستی پدر و پدر بزرگش اعتراف کرد.

وی عنوان داشت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

ارسال نظر: