کدخبر: 11924

صبا راد / عکس صبا راد/ بیوگرافی صبا راد

صبا راد احساساتی شد| صبا راد در آغوش عاشقانه| صبا راد به ایران برگشت؟

تصویری جالب از ست لباس محلی صبا راد با همسرش مانی رهنما در بندر ترکمن، پست جدید صبا راد در اینستاگرامش

هر قومی لباس محلی خاص خودشان را دارند که نشانه فرهنگ و آداب و رسوم آن قوم است. ترکمن ها نیز لباس های محلی خاصی برای زنان و مردان دارند. لباس ترکمن ها دارای رنگ های ساده و متنوع با رنگ های شاد هستند. کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دارد ، نام اصلی اش فاطمه است و علاقه به بازیگری داشت اما بخاطر بیان شیوایی که داشت به سمت اجرا کشیده شد سپس تهیه کنندگی را تجربه کرد و حالا همسرش خواننده است.

شروع فعالیت صبا راد

صبا راد

من از 18 سالگی و در سال 1377 بعد از اینکه درسم تمام شد ، خیلی دوست داشتم یک سال پیش دانشگاهی را در جایی کار کنم ، به همین دلیل در فیزیوتراپی مشغول به کار شدم. یکبار مسئول آرشیو رادیو یکی از بیماران من بود. می دانستم درد دارد و با او صحبت می کردم. بعد ها هم به واسطه این آقا به رادیو رفتم و تست دادم و در رادیو مشغول به کار شدم.

شروع صبا راد با برنامه صبحگاهی

صبا راد

اولین اجرایش در رادیو با برنامه ورزش ، نشاط و تندرسی در سال 1377 آغاز شد و کم کم به سمت نویسندگی و نوشتن متن برنامه هم رفت.او سپس در قامت مجری و سپس تهیه کننده ساخت برنامه های مختلف را برعهده گرفت.

ازدواج اول و طلاق صبا راد 

صبا راد

​صبا راد در سال 1392 وقتی 32 ساله بود با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد اما این زندگی سه سال بیشتر دوام نداشت و در نهایت سال 95 از هم جدا شدند.مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری هم دارد.

شهرت صبا راد با به خانه بر میگردیم

صبا راد

صبا را در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با برنامه سیب که اجرای مشترکی با خانم آرزو جعفرپور داشت توانایی هایش را نشان داد.ایشان سپس در سال 1393 با اجرای برنامه به خانه برمیگردیم به شهرت رسید.برنامه به خانه برمیگردیم در تلویزیون ، نخستین کار جدی اجرایی تصویری من است. اما در رادیو برنامه اجتماعی این چنینی که حال و هوای خانوادگی داشته باشد را اجرا کرده ام.

در تیر ماه 1394 او که بعنوان مجری برنامه به خانه برمی گردیم پس از آماده شدن غذا از آشپز خواست مزه غذا را امتحان کند! پس از این عمل ، متوجه اقدام ناخواسته خود (خوردن غذا در ماه رمضان) شد که احتمالا بر اثر فراموشی روزه بودن ، رخ داده است.هر چند که کارگردان تلویزیونی متوجه این حرکت مجری برنامه در ماه رمضان شد و سریعا دوربین به سمت دیگری سوئیچ شد تا این اقدام مجری دردسرساز نشود اما تصاویر و فیلم این حرکت در فضای مجازی منتشر شده است.

ازدواج دوم صبا راد

صبا رادخانم رهنما برای بار دوم سال 1396 در 37 سالگی با مانی رهنما خواننده 46 ساله ازدواج کرد ، قبل از اعلام خبر ازدوج عکس های مشترکی از آنها منتشر شده بود. مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد 1380 دارد .

ارسال نظر: