کدخبر: 11926

آتش سوزی وحشتناک در خیابان معروف تهران| جزییات حادثه

پس از این حادثه بلافاصله سه ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند و آتش نشانان متوجه شدند که در یک ساختمان ۳ طبقه و در یک واحد ۷۰ متری آتش سوری رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان این خبر که آتش سوزی در خیابان آزادی مهار شد،‌ در مورد علت حادثه توضیحاتی ارائه کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران  با اشاره به یک مورد آتش سوزی در خیابان آزادی گفت: ساعت ۸ و ۵۶ دقیقه صبح دوشنبه یک مورد حادثه آتش سوزی در خیابان آزادی به سمت غرب نرسیده به بزرگراه یادگار امام اعلام شد.

او ادامه داد: پس از این حادثه بلافاصله سه ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند و آتش نشانان متوجه شدند که در یک ساختمان ۳ طبقه و در یک واحد ۷۰ متری آتش سوری رخ داده است.

سخنگوی آتش نشانی گفت: مردی ۶۰ ساله در نمای ساختمان قرار داشت و احتمال سقوط او بود، آتش نشانان او را به سلامت پایین آوردند. چند نفر نیز در واحدها حضور داشتند و از قسمت پشتی ساختمان نجات یافتند. در این حادثه ۵ نفر شامل سه خانم و دو آقا به سلامت نجات یافتند و آتش خاموش شد. علت حادثه در دست بررسی است.

او گفت: در این واحد تعداد زیادی وسایل بود و همین باعث شد بار اشتعال بیشتر شود لذا از شهروندان می‌خواهم وسایل منزل متناسب با متراژ ساختمان باشد.

ارسال نظر: