کدخبر: 11980

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | وام بازنشستگان

بازنشستگان بخوانند| بازنشستگان پولدار شدند| واریزی جدید برای بازنشستگان

امسال افزایش مستمری بازنشستگان به هیات وزیران ارسال شده است که یک جلسه در کمیسیون مطرح شده است و یک جلسه دیگر نیز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد نتیجه بحث در کمیسیون‌ها به صحن هیات وزیران منتقل و تصمیم گیری می‌شود.

وزیر کار گفت: معوقات بازنشستگان از ابتدای فروردین ماه لحاظ و در حقوق خردادماه واریز می‌شود.حجت‌اله عبدالملکی  با اشاره به اینکه سالی یک بار حقوق بازنشستگی توسط هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی تصویب و به هیات دولت ارسال می‌شود گفت: این حقوق بر اساس مصوبات شورای عالی کار بوده که هیات مدیره تامین اجتماعی تصویب کرده است و بودجه آن در سازمان تامین اجتماعی دیده شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: امسال افزایش مستمری بازنشستگان به هیات وزیران ارسال شده است که یک جلسه در کمیسیون مطرح شده است و یک جلسه دیگر نیز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد نتیجه بحث در کمیسیون‌ها به صحن هیات وزیران منتقل و تصمیم گیری می‌شود. ضمن اینکه دولت موضوعات فوری بسیاری خواهد داشت که تلاش می‌کنیم تا اردیبهشت ماه این امر محقق شود چرا که دولت نیز پیگیر است.

وی تاکید کرد: معوقات بازنشستگان از ابتدای فروردین ماه لحاظ و در حقوق خردادماه واریز می‌شود.

عبدالملکی با اشاره به اینکه جامعه بازنشستگی قشر مهم هستند که برای رفاه آن‌ها تلاش می‌کنیم گفت: بازنشستگان کارگری چهار میلیون نفر و بازنشستگان کشور یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هستند که اقداماتی برای رفاه بازنشستگان در نظر گرفته شده است، حق بیمه سهم بیمه پرداز برای بیمه تکمیلی که پیش از این ۳۰ درصد بود به ۵۰ درصد رسیده است که سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کند.

وی، بهبود شرایط درمانی، افزایش ۴۰ درصدی وام قرض الحسنه، پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، خرید اقساطی از فروشگاه را از مهمترین اقدامات برای بازنشستگان عنوان کرد.

ارسال نظر: