کدخبر: 12002

قتل وحشتناک در سراب| قاتل فراری شد

با اعلام خبر وقوع این قتل ، تحقیقات پلیس در این‌باره آغاز شد.

 قاتل فراری که چند روز قبل در آذربایجان شرقی دست به جنایت زده و گریخته بود، پس از چند روز فرار در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر شد. این جنایت روز 14 اردیبهشت‌ماه امسال در یکی از محله‌های شهرستان سراب واقع در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 2نفر از مدتی قبل با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند تا اینکه با بالاگرفتن این اختلافات با هم درگیر شدند و در این درگیری یکی از آنها با ضربه چاقو دیگری را به قتل رساند و فراری شد.

با اعلام خبر وقوع این قتل ، تحقیقات پلیس در این‌باره آغاز شد. آنطور که شواهد نشان می‌داد متهم به قتل پس از ارتکاب جنایت به استان دیگری گریخته بود. با وجود این هنوز معلوم نبود که او کجا مخفی شده است. تحقیقات پلیس در این‌باره ادامه یافت تا اینکه سرانجام مأموران توانستند با شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از استان‌های مرکزی، با نیابت قضایی به آنجا رفته و قاتل فراری را دستگیر کنند.

سرهنگ علی اسدیان، فرمانده انتظامی شهرستان سراب در این‌باره گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند در کمترین زمان ممکن متهم را دستگیر کنند. هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای مشخص‌شدن جزئیات بیشتر این جنایت ادامه دارد.

ارسال نظر: