کدخبر: 12005

یوسف تیموری| عکس یوسف تیموری| بیوگرافی یوسف تیموری

یوسف تیموری عزادار شد

یوسف تیموری بازیگر معروف سینمای ایران عزادار شد.

یوسف تیموری با انتشار ویدئویی خبر از مرگ دوست خود داد که این امر با واکنش شدید دوستش همراه شد. یوسف تیموری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. یوسف تیموری حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی طنز مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. یوسف تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از اولین دورهٔ جشنواره جام جم شده‌است. یوسف تیموری با انتشار ویدئویی خبر از مرگ دوست خود داد که این امر با واکنش شدید دوستش روبه رو شد.

همسر سابق تایلندی یوسف تیموری فوت کرد 

یوسف تیموری

راپان، همسر تایلندی یوسف تیموری که دو سال پیش از او جدا شده و به کشورش بازگشته بود، بر اثر بیماری سرطان درگذشت. این بازیگر با به اشتراک گذاشتن یک ویدئو در اینستاگرامش، با اعلام این خبر گفت که همسر سابقش، حدود یک ماه پیش در تایلند درگذشته است و او به دلیل عید نوروز و مسائلی دیگر، تصمیم گرفته این اتفاق را دیرتر اطلاع‌رسانی کند. 

یوسف تیموری با انتشار ویدئویی خبر از مرگ همسر خود داد که این امر با واکنش هایی روبه رو شد که مهمترین آن دروغ خواند خبر فوت همسر یوسف تیموری بود.یوسف تیموری در همین ویدئو، از پسرخوانده‌اش به نام آرمین یاد کرد که حاصل ازدواج پیشین همسر تایلندی‌اش بوده و تاکید کرد همیشه خود را متعهد حمایت از او می‌داند. 

زندگینامه یوسف تیموری

یوسف تیموری

یوسف تیموری واقف ششم دی ماه سال 1358 در غرب تهران متولد شد. وی فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. او تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم و در رشته هنر ادامه داد.

او علاقه ای به تیم های باشگاهی ندارد و آرزوی او موفقیت تیم ملی است. او در اظهار نظری جالب عنوان کرده است که اگر بازیگر نمیشد به سراغ دروازه بانی می رفت. آقا یوسف که در دوران دانشکده او را بابک صدا میزدند به موسیقی علاقه دارد و آشنایی هم با نواختن گیتار دارد.

یوسف تیموری و پسرش آرمین

یوسف تیموری

 –اولین باری که فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد (می خندد). دیدم کاملا شبیه همسرم است. اما رفته رفته که بزرگتر شد به من هم شبیه شد. به آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد که من مخالفت کردم.

همسر یوسف تیموری: اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.

یوسف تیموری و همسر و پسرش 

یوسف تیموری

این زوج 1.5 سال بعد صاحب یک پسر به نام آرمین می شوند که بیشتر به مادرش شباهت دارد. 

مصاحبه ای کوتاه یوسف تیموری و همسرش را در ادامه می خوانید:

یوسف تیموری:برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

ارسال نظر: