کدخبر: 12008

عادل فردوسی پور | بیوگرافی عادل فردوسی پور | عکس عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور به تلویزیون برمی گرده| شرط عادل چیست؟

عادل فردوسی‌پور در پاسخ به خبرنگار برای بازگشت به گزارشگری فوتبال در صدا و سیما خندید و موافقت خودش را اعلام کرد.

عادل فردوسی‌پور در پاسخ به خبرنگار برای بازگشت به گزارشگری فوتبال در صدا و سیما خندید و موافقت خودش را اعلام کرد. عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال و مجری برنامه های فوتبالی و استاد دانشگاه و مترجم و روزنامه نگار در 10 مهر 1353 به گفته خودش در یزد بدنیا آمده اما محل تولد او را تهران نیز اعلام کردند. عادل فردوسی پور اصالتش به شهر رفسنجان در کرمان برمی‌گردد و یک خواهر و برادر دارد. عادل فردوسی پور گزارشگر مردمی و محبوب در بین مردم است. عادل فردوسی پور بنیان‌گذار، مجری و تهیه‌کنندهٔ  برنامه نود بود. عادل فردوسی پور در رشته تحصیلی مهندسی صنایع درس خوانده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد این رشته می باشد. عادل فردوسی‌پور در پاسخ به خبرنگار برای بازگشت به گزارشگری فوتبال در صدا و سیما خندید و موافقت خودش را اعلام کرد. در ادامه می توانید فیلم این گفت و گو را ببینید:

این روزها دوباره زمزمه بازگشت عادل فردوسی پور به رسانه ملی شنیده می شود و حتی مورد استقبال مدیران صداسیما قرار گرفته است اما به نظر می رسد مجری برنامه ۹۰ خودش علاقه ای برای بازگشت ندارد و در صورتی برمی گردد که شرط‌هایش عملی شوند.

عادل فردوسی پور می‌تواند به عنوان گزارشگر در صدا و سیما فعالیت داشته باشد اما خودش نمی خواهد گزارشگری کند! او شرط گزارشگری اش در صدا و سیما را پس گرفتن برنامه ۹۰ و تعطیل شدن برنامه فوتبال برتر عنوان کرده است. بخشی از گفتگوی سروش صحت با عادل فردوسی پور در برنامه کتاب باز را مشاهده کنید.

بیوگرافی عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در مهر ماه 1353 در شهرآرا تهران زاده شد. وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. عادل دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت.

پدرعادل فردوسی پور از اهالی رفسنجان و کرمانی الاصل است. عادل فردوسی پور دوران دبستان را در مدرسه "ذوقی" گذراند. عادل فردوسی پور از همان زمان علاقه اش به فوتبال نیز نمود پیدا کرد، علاقه ای که بعدها خانواده را نگران کرد. عادل فردوسی پور دوره راهنمایی را در مدرسه طالقانی گذراند و چهارسال دبیرستان را به مدرسه البرز رفت و با معدل 18 دیپلم گرفت.

عادل فردوسی پور بی شک یکی از محبوب ترین عوامل صدا سیما است که با برنامه ی 90 اش سال هاست که می درخشد. اما از زندگی خصوصی عادل به ندرت چیزی به بیرون درز می کند.عادل فردوسی پور ازدواج کرده و متاهل است اما تا به حال نامی از همسر عادل فردوسی پور برده نشده و هیچ بیوگرافی از همسر عادل فردوسی پور وجود ندارد اما عکس عادل فردوسی پور و همسرش منتشر شده است که این عکس تنها تصویر موجود از همسر عادل فردوسی پور می باشد.

ارسال نظر: