کدخبر: 12216

یحیی گل محمدی در دوراهی| یحیی می ماند یا رفتنی است؟

در اینکه رزومه یحیی در پرسپولیس قابل دفاع بوده تردیدی نیست اما سوال اینجاست که چرا این مربی خودش و کادرش را در نتایج ضعیف امسال دخیل نمی‌داند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فصل بدی را با این تیم تجربه کرد و روزهای سختی را سپری می کند. قهرمانی‌های سریالی پرسپولیس در 5 فصل گذشته هواداران این تیم را بد عادت کرده و عدم کسب جام درفصل جاری فشار وحشتناکی را به کادرفنی این تیم متحمل کرده است.یحیی گل‌محمدی که در 2 فصل گذشته 2 قهرمانی لیگ، یک قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا را با پرسپولیس به ثبت رسانده، این فصل به شدت مورد اعتراض و هجمه هواداران و پیشکسوتان قرار گرفته است.

در اینکه رزومه یحیی در پرسپولیس قابل دفاع بوده تردیدی نیست اما سوال اینجاست که چرا این مربی خودش و کادرش را در نتایج ضعیف امسال دخیل نمی‌داند.

چند بازی داور اشتباه کرده، چند بازی نتایج خارج از زمین رقم خورده و چند بازی اصلا زمین و زمان دست به دست هم دادند که پرسپولیس امتیاز از دست بدهد؟ یعنی کادرفنی هیچ تقصیری در ثبت نتایج دور از انتظار این فصل نداشتند؟

بازیکنان بی کیفیتی که با اشتباهات فردی بارها پرسپولیس را اذیت کردند را کدام مربی به تیم آورده؟ بازیکنان خارجی سطح پایین با دستور چه کسی جذب شده‌اند؟

نمی‌توان وقتی یک تیم نتیجه می‌گیرد فقط کادرفنی را دخیل دانست و زمانی که نتایج بر وقف مراد نیست تقصیر را گردن زمین و زمان انداخت.آقای گل‌محمدی! آقای مطهری! لطفا قویتر از بهانه هایتان باشید و مسئولیت ناکامی خود را بپذیرید.

بهتر است کادرفنی سرخپوشان تمرکز خود را معطوف 3 بازی آینده کنند تا حداقل نایب قهرمان لیگ شوند چون هواداران این تیم که به قهرمانی عادت دارند، کسب عنوان سومی در لیگ را به هیچ عنوان نمی‌پذیرند.

ارسال نظر: