کدخبر: 12263

سهام عدالت/ارزش سهام عدالت/سود سهام عدالت

سهام عدالتی ها بخوانند| واگذاری سهام عدالت جدید به مردم

طی چند ماه گذشته جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده و تا پایان خرداد امسال هم این جلسات ادامه خواهد داشت تا بتوانیم اشراف کافی نسبت به این موضوع برسیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که مطابق بودجه امسال باید سهام عدالت به جاماندگان اختصاص یابد، گفت: به سختی می توان به سبدی خوب از دارایی های دولت رسید تا بتوانیم سبد مناسبی از سهام عدالت در اختیار جاماندگان قرار دهیم.

حسین قربانزاده صبح امروز(سه شنبه) در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس بند الف تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۱ دولت مکلف است به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و نیز افراد واجد شرایط را مطابق قانون اجرای اصل ۴۴ سهام عدالت تخصیص دهد، گفت: طی چند ماه گذشته جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده و تا پایان خرداد امسال هم این جلسات ادامه خواهد داشت تا بتوانیم اشراف کافی نسبت به این موضوع برسیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: طبق قانون اصل ۴۴ در حالی سهام عدالت به دو دهک اول و چهار دهک بعدی داده شده که در زمان اجرای این حکم، به دلیل اینکه شفافیتی از درآمد و هزینه خانواده ها وجود نداشت، دسته بندی مناسبی نسبت به تخصیص سهام عدالت صورت نگرفت. با این حال تلاش می کنیم بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به تصمیم مناسبی در خصوص تخصیص سهام عدالت به جاماندگان برسیم.

وی با تاکید بر این که بر اساس بودجه سال ۱۴۰۱ باید سهام عدالت به جاماندگان اختصاص یابد، تاکید کرد: به سختی می توان به سبدی خوبی از دارایی های دولت رسید تا بتوانیم سبد مناسبی از سهام عدالت در اختیار جاماندگان قرار دهیم.

ارسال نظر: