کدخبر: 12417

سارا صوفیانی| عکس سارا صوفیانی بیوگرافی سارا صوفیانی

سارا صوفیانی در آغوش عاشقانه| اختلاف سنی سارا صوفیانی با همسرش چقدر است؟

سارا صوفیانی با انتشار عکسی در اینستاگرامش خبر از سیزدهمین سالرد ازدواجش داد.

 سارا صوفیانی فارغ التحصیل فوق لیسانس و دکترای رشته تاریخ و تمدن اسلامی است که تجربه تهیه کنندگی دارد. سارا صوفیانی یک دختر دارد. سارا صوفیانی طی مصاحبه ای درباره زندگی و اختلاف سنی با همسرش گفت. در این خبر عکس های سارا صوفیانی در سیزدهمین سالگرد ازدواجش را ببینید. سارا صوفیانی در 25 سالگی با همسر 53 ساله اش ازدواج کرد.

مادر شدن سارا صوفیانی

سارا صوفیانی

مادر بودن یک حس غریزی است و ناخواسته در وجود هر زن نهفته است و زمانی که مادر می ‌شود این حس از نهفته بودن خارج می ‌شود.

عاشقانه سارا صوفیانی و همسرش

سارا صوفیانی

سارا صوفیانی بازیگری که اغلب مخاطبان تلویزیون او را با نقش سارا در سریال روزهای بیقراری می شناسند همسر امیرحسین شریفی بازیگر و تهیه کننده سینما است. سارا صوفیانی و همسرش با وجود اختلاف سنی 28 ساله ، ده سال پیش زندگی عاشقانه ای را آغاز کردند و در دهمین سالگرد ازدواجشان از خوشبختی و زندگی خوبی که در کنار یکدیگر دارند صحبت کردند.

خانواده سارا صوفیانی

سارا صوفیانی

سارا صوافیانی در یک خانواده 6 نفره بدنیا آمده است ، سه برادر بزرگ تر از خود دارد و خودش ته تغاری خانواده می باشد و پدرش دبیر ریاضی و مادرش خانه دار است.

زندگی نامه امیرحسین شریفی همسر سارا صوفیانی

سارا صوفیانی

امیرحسین شریفی متولد 5 اردیبهشت 1336 در اصفهان، تهیه کننده است، فعالیت خود را با بازیگری قبل از انقلاب با فیلم قربانی هوس در سال 1342 شروع کرد. در سال 1368 با تهیه کنندگی فیلم شب دهم وارد این عرصه شد و در نهایت با تاسیس شرکت فیلمسازی آفاق فیلم بصورت جدی تهیه کنندگی را پیش گرفت.سارا صوفیانی و همسرش در دهمین سالگرد ازدواجشان با انتشار ویدئویی از خوشبختی و زندگی عاشقانه شان گفتند و به صورت غیرمستقیم پاسخی به انتقادها از اختلاف سنی 28 ساله شان دادند.

ارسال نظر: