کدخبر: 12544

پیمان قاسم خانی / عکس پیمان قاسم خانی / همسر پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی پدر شد| میترا ابراهیمی خبر از مادر شدنش داد

عکسی که میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و خبر از مادر شدن خود داد.

عکسی که همسر پیمان قاسم خانی در اینستاگرام منتشر کرده است را ببینید. پیمان قاسم خانی از نویسندگان معروف ازدواج کرد. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما بازیگر خوب ایرانی است. پیمان قاسم خانی بازیگر و نویسنده ایرانی چندی پیش همسرش عکسی از دو نفره های خود با دلبری خاصی به اشتراک گذاشت.پیمان قاسم خانی از ازدواج اولش یک دختر به نام پریا دارد که در خارج از کشور تحصیل می کند. پیمان قاسم خانی با دختری ازدواج کرده که حدود 25 سال از خودش کوچکتر است.

تحصیلات پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی

قاسم‌‌‌خانی متولد ۱۳۴۵ است و در دانشگاه اهواز، آمار و انفورماتیک خوانده است. او در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌‌‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف‌‌‌الله داد گذراند و مدت کوتاهی را نیز در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذراند. قاسم‌‌‌خانی برای نوشتن فیلمنامه دختری با کفش‌‌‌های کتانی (۱۳۷۷) جایزه بهترین فیلمنامه‌‌‌نویسی را از جشن خانه سینما دریافت کرد و ۵سال بعد برای نوشتن فیلمنامه مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم فجر را در کارنامه‌‌‌اش ثبت کرد.

وی سال‌ها پیش در مصاحبه‌‌‌ای درباره توصیه به خودِ جوانترش گفته بود: «برای پیمان ۱۸ساله بیشتر توصیه‌های غیرسینمایی دارم، اما توصیه‌های سینمایی‌ام برایش این است که بیشتر کار کند و تنبل نباشد و یادش باشد تا به خودش بیاید می‌بیند ۵۰ ساله شده. این را هم بهش می‌گویم که کلا برای این صدا و سیما کار نکند!

نویسندگی پیمان قاسم خانی

 

پیمان قاسم خانی

با اینکه قاسم‌‌‌خانی در بازیگری نیز تبحر دارد اما خود را بیشتر فیلمنامه‌‌‌نویس می‌‌‌داند و دراین‌باره می‌‌‌گوید: «وقتی وارد کار فیلمنامه‌‌‌نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می‌‌‌گفتند بازی کن، می‌‌‌گفتم من بازیگر نیستم و فیلمنامه‌‌‌نویس هستم. من علاقه‌ای به بازیگری ندارم و وقتی فیلمنامه می‌نویسم، هیچگاه خودم را جای شخصیت‌هایی که طراحی می‌کنم، نگذاشته‌ام. سن پترزبورگ هم که پیش آمد و نتیجه مثبتی هم داشت واقعا انتخاب خودم نبود.»

او می‌گوید: بازیگری کلا برایم جذاب نیست، دوست ندارم موقعی که به خیابان می‌‌‌روم مرا بشناسند. کارگردانی را هم نمی‌‌‌دانم اصلا دوست دارم یا ندارم، فقط می‌‌‌دانم که متنفرم از اینکه سر صحنه باشم! پیمان قاسمخانی زمانی به شهرت رسید که نویسندگی آثار پر مخاطب مهران مدیری را بر عهده داشت اما جدایی‌اش از این کارگردان با حرف و حدیث‌های فراوانی هم همراه بود. البته سرانجام پس از ۱۱ سال از این جدایی در سال ۱۳۹۷ در سریال «هیولا» دوباره با هم همکاری کردند.

ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی

پیمان قاسم خانی

ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی چندیست که بر سر زبان ها افتاده است.او البته که دکترای روان شناسی دارد و قبلا فیلم های کوتاهی ساخته اما با رسمی شدن ازدواجش با پیمان قاسم خانی مثلا در عرض همین چند روز حدود 40 هزار فالوور به تعداد مخاطبانش افزوده شده که این روند در حال افزایش است.

نام میترا ابراهیمی به صورت گسترده چند ماه پیش سر زبان ها افتاد وقتی که شایعه ازدواجش با پیمان قاسم خانی دست به دست چرخید تا در آن مقطع تکذیب شود و آب ها از آسیاب بیفتد.

با این حال اما و با اعلام رسمی ازدواجش با پیمان قاسم خانی رسما به جمع چهره های مشهور یا سلبریتی های ایرانی اضافه شد.میترا ابراهیمی تاکنون چندین مستند ساخته است. گفته می شود او دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را هم گذرانده است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی -که باعث آشنایی این دو نفر شد- به سال ۱۳۹۸ باز می گردد.در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند «کامی» را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.فعلا اطلاعات زیادی از میترا ابراهیمی در دسترس نیست جز این که او یکی از مدافعان سفت و سخت حقوق حیوانات است:«حیوانات برای من عزیزترین جانداران زمین هستند و حالا که گیاهخوار شدم این عشق هزار برابر شده».

لازم به گفتن نیست که همسر اول پیمان قاسم خانی، بهاره رهنما ست. بازیگری که پس از جدایی از قاسم خانی با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی- بهداشتی ازدواج کرد.حالا و پس از آن طلاق جنجالی ، پیمان قاسم خانی با دختری ازدواج کرده که حدود 25 سال از خودش کوچکتر است؛ اما به قول قدیمی ها سن فقط یک عدد است!

ارسال نظر: