کدخبر: 12555

بیت کوین/ارز دیجیتال/ارز خارجی

بازار ارز دیجیتال منفجر شد| ارزش بیت کوین چقدر شد؟

پل اتریوم-دوج کوین، فناوری‌ای است که به DOGE اجازه می‌دهد بین بلاکچین‌های دوج کوین و اتریوم منتقل شود.

میچی لومین، یکی از توسعه‌دهندگان دوج کوین، اخیرا با انتشار توییتی در مورد پل اتریوم-دوج کوین، اعلام کرده که این پل در دست توسعه قرار دارد.

پل اتریوم-دوج کوین، فناوری‌ای است که به DOGE اجازه می‌دهد بین بلاکچین‌های دوج کوین و اتریوم منتقل شود. به عبارت دیگر، با راه‌اندازی این پل، دوج کوین را می‌توان مانند هر توکن ERC-۲۰ دیگری در شبکه اتریوم مورد استفاده قرار داد. به این ترتیب، کاربران دوج کوین خواهند توانست از پروتکل‌های دیفای و همه برنامه‌های غیرمتمرکز مستقر در شبکه اتریوم استفاده کرده و از مزایای آنها بهره‌مند شوند. همچنین، آنها قادر خواهند بود از کوین‌های DOGE خود برای خرید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده کنند.

شیبتوشی ناکاموتو، خالق دوج کوین معتقد است که راه‌اندازی پل بین دوج کوین و اتریوم، برای این میم کوین بسیار مفید خواهد بود. به گفته او، خرید توکن‌های NFT با کریپتو هنوز هم تقاضای بالایی دارد. بنابراین، استفاده از DOGE برای خرید NFTها می‌تواند کاربرد این میم کوین را به طور قابل‌توجهی افزایش دهد.

در ماه‌های اخیر، هدف اصلی بنیاد دوج کوین، تبدیل این رمزارز به یک ارز جهانی برای پرداخت هزینه محصولات و خدمات، بوده است. در این میان، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نیز گفته که اگر شرکت‌های بیشتری دوج کوین را بپذیرند، کاربردهای این ارز دیجیتال بیشتر خواهد شد.

ارسال نظر: