کدخبر: 12859

پژمان جمشیدی / عکس پژمان جمشیدی / بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی کنار نامزد بلاگرش| نامزد پژمان جمشیدی کیست؟

شنیده ها حاکی از این است که پژمان جمشیدی با نگار فرهمند که بلاگر است نامزد کرده است و در آینده نیز از ازدواج خود خبر خواهند داد.

حضور پژمان جمشیدی و صدف اسپهبدی در اکران مردمی فیلم «علف زار» را ببینید. پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 است. پژمان جمشیدی چند سالی است که با ایفای نقش در فیلم‌های کمدی پرفروش و موفق، در فهرست پولسازترین بازیگران سینمای ایران قرار گرفته‌است. پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۸ پنج فیلم را در سینما داشته‌است که در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان فروش داشتند. در این بخش بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر معروف و فوتبالیست سابق و زندگی شخصی و ورزشی و هنری او را با ناگفته ها از شروع فوتبال تا ورود به بازیگری میخوانیم.

 

حضور پژمان جمشیدی و صدف اسپهبدی در اکران مردمی فیلم «علف زار» را در ادامه ببینید:

پژمان جمشیدیدر برنامه  جدید خندوانه سام درخشانی از نامزدی پژمان جمشیدی با یک بلاگر خبر داد. شنیده ها حاکی از این است که پژمان جمشیدی با نگار فرهمند که بلاگر است نامزد کرده است و در آینده نیز از ازدواج خود خبر خواهند داد.

شناخت هویت واقعی خانمی که با پژمان عکسهای صمیمی و خودمانی گرفته بود، کار سختی نبود و با کمی سرچ در اینستاگرام پژمان جمشیدی و خواهرش به راحتی میتوان فهمید که این خانم جوان "مامک جمشیدی" و خواهر کوچکتر پژمان جمشیدی است. در واقع این خانم حاضر در تصاویر نه همسر پژمان است نه بازیگر زن خارجی.

پژمان جمشیدی

تصاویری از پژمان جمشیدی با لباس دامادی منتشر ششده است که مربوط به فیلمی است که در آن بازی کرده است. سام درخشانی شب گذشته در برنامه خندوانه خبر از ازدواج پژمان جمشدی با بلاگر معروف داد. پژمان جمشیدی و حسین یاری بازیگران جدید فیلم سینمایی «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی هستند.

فیلم سینمایی «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی با حضور پژمان جمشیدی، حسین یاری، فرهاد آییش، ایمان صفا و... به عنوان بازیگر در مدرسه حوالی خیابان جلال آل احمد جلوی دوربین رفت.

شنیده می‌شود داستان این فیلم سینمایی روایتگر ماجرای دو برادر است که پژمان جمشیدی و حسین یاری ایفاگر نقش این دو کاراکتر هستند و یکی از آن‌ها بلاگر است.

ارسال نظر: