کدخبر: 12860

ترور یا مرگ مشکوک، فرمانده سپاه از بالکن افتاد!

این رسانه‌ی فارسی‌زبان با طرح اتهاماتی علیه سپاه درگذشت آقای اسماعیل‌زاده را «مشکوک» و مرتبط با پرونده‌ی ترور شهید صیاد خدایی دانسته است.​

یک رسانه‌ی فارسی‌زبان در خارج از کشور مدعی شد که یکی از فرماندهان سپاه قدس «به طرز مشکوکی درگذشته است».

به‌گزارش انصاف نیوز، شبکه‌ی ایران اینترنشنال دقایقی قبل در خبری مدعی شد علی اسماعیل‌زاده، یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران که «از همکاران نزدیک» شهید صیاد خدایی بوده، به طرز مشکوکی درگذشت.

این رسانه‌ی فارسی‌زبان با طرح اتهاماتی علیه سپاه درگذشت آقای اسماعیل‌زاده را «مشکوک» و مرتبط با پرونده‌ی ترور شهید صیاد خدایی دانسته است.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که تا لحظه‌ی تنظیم این خبر، نهادهای رسمی واکنشی نسبت به آن نداشته‌اند اما برخی کانال‌های تلگرامی مدعی نزدیکی به نهادهای امنیتی و نظامی مانند صابرین نیوز اعلام کرده‌اند که «علی اسماعیل‌زاده یکی از نیروهای سپاه قدس در کرج بر اثر سقوط از بالکن منزل خود درگذشت. تحقیقات شروع شده است و تاکنون ترور ایشان تایید نشده و علت فوت مشخص نیست».

گفتنی‌ست حدود یک هفته قبل شهید حسن صیاد خدایی، از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران در تهران ترور شده بود که بنا بر اعلام مسئولان جمهوری اسلامی ایران، این ترور به دست اسرائیل انجام شده است.

ارسال نظر: