کدخبر: 12892

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

سیستان به خون کشیده شد| قتل عام خانوادگی شهر را عزادار کرد

در پی اعلام وقوع قتل اعضای یک خانواده در یکی از مجتمع‌های مسکونی خاش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

سه نفر از اعضای یک خانواده (مادر ۴۸ ساله دختر ۱۷ ساله و پسر ۱۲ ساله) رد شهرستان خاش حوالی ساعت پنج بامداد امروز با استفاده از اسلحه سرد توسط فرد یا افراد جنایتکار به قتل رسیدند.

سرهنگ رازدار، با تایید قتل عام سه عضو یک خانواده گفت: در پی اعلام وقوع قتل اعضای یک خانواده در یکی از مجتمع‌های مسکونی خاش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد سه نفر از اعضای یک خانواده (مادر ۴۸ ساله دختر ۱۷ ساله و پسر ۱۲ ساله) حوالی ساعت پنج بامداد امروز با استفاده از اسلحه سرد توسط فرد یا افراد جنایتکار به قتل رسیدند.

فرمانده انتظامی خاش ادامه داد: با حضور فرمانده انتظامی شهرستان در معیت مأموران تحت امر در محل حادثه، اقدامات لازم در صحنه برای بررسی انگیزه و شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این فاجعه هولناک به صورت ویژه آغاز شده و نتیجه آن به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

خاش شهری در بخش مرکزی شهرستان خاش از توابع استان سیستان و بلوچستان در ایران است. این شهر در محدوده سرحد بلوچستان قرار گرفته‌است.

ارسال نظر: