کدخبر: 12902

چاله ها عظیم مردم را به دردسر انداخت| فرونشست شهر در کمین است!

به محض اطلاع از فرو نشست زمین جنب سینما هجرت، ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند همراه با اکیپ‌ آتشنشانی در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات اولیه پیشگیری از وقوع بحران به سرعت و طبق پروتکل های ایمنی و با مشورت و اطلاعِ مقامات بالادستی عملیاتی شد و الحمدلله هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشت.

زمین جنب سینما هجرت در کرج فرونشست کرد که در پی آن رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری از اتخاذ تمهیدات ایمنی با حضور ماشین آلات و اکیپ‌های عملیاتی سازمان مدیریت پسماند در راستای ایمن سازی محل و انجام اقدامات پیشگیری از وقوع بحران خبر داد.

محمدرضا خسروی روز شنبه ۱۴ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به محض اطلاع از فرو نشست زمین جنب سینما هجرت، ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند همراه با اکیپ‌ آتشنشانی در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات اولیه پیشگیری از وقوع بحران به سرعت و طبق پروتکل های ایمنی و با مشورت و اطلاعِ مقامات بالادستی عملیاتی شد و الحمدلله هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشت.

وی افزود: با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری پس از رفع خطر در اولین اقدام تخلیه ساختمان‌های مجاور و در معرض خطر در دستور کار قرار گرفت که به لطف خداوند هیچگونه خسارت جانی به وجود نیامد.

خسروی اظهار کرد: با به کارگیری بیل مکانیکی، چهار دستگاه کامیون و لودر، سه دستگاه نیسان و ۲۰ نفر نیروی انسانی عملیات گودبرداری، تخلیه و ایمن سازی محل حادثه انجام پذیرفت و همچنین عملیات عمرانی احتمالاً تا دو روز آتی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر: