کدخبر: 12959

چگونه فرابورس استقلال و پرسپولیس بگیریم؟

وزارت ورزش با همکاری فرابورس کمیته ای تشکیل داده‌اند و در حال برنامه‌ریزی برای مصارف منابع موجود هستند.

با گذشت حدود سه ماه از آغاز پذیره‌نویسی برای خرید سهام پرسپولیس و استقلال و واگذاری حدود ده درصد از سهام دو باشگاه از طریق فرابورس، حالا هر کدام از دو باشگاه سرخابی، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان در حساب خود دارند که البته این مبلغ با شرایط خاصی قابل برداشت خواهد بود.

وزارت ورزش با همکاری فرابورس کمیته ای تشکیل داده‌اند و در حال برنامه‌ریزی برای مصارف منابع موجود هستند. با توجه به اینکه مردم مشارکت کرده‌اند و حقوق مردم در میان است حساسیت ویژه‌ای روی هزینه‌کرد این مبلغ از سوی وزارت ورزش وجود دارد و قرار است برای بهینه مصرف کردن این منابع مالی موجود بهترین تصمیم ها گرفته شود.

این مبلغ البته قابل برداشت است اما وزارت ورزش در نظر دارد که پول صرف امور زیرساختی بشود. گفته می‌شود در حال حاضر تنها راه استفاده از این مبلغ به این شکل است که باشگاه به کارگروهی که تشکیل شده نامه می‌زند و درخواست خود را برای هزینه مبلغ مورد نظر مطرح کرده و در صورتی که آنها مجوز را صادر کنند سرخابی‌ها می‌توانند مبلغ مورد نظرشان را از حساب بردارند.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات آنتونی استوکس که موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها شده است با دریافت مجوز، موفق به هزینه از این منبع شده‌اند.

ارسال نظر: