کدخبر: 12977

عصر جدید توقیف شد| کفگیر احسان علیخانی به ته دیگ رسید| علت توقیف عصر جدید چیست؟

پخش فصل دوم عصر جدید نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد و در ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ پایان یافت.

شنیده‌های این چند وقت درباره مخالفت مدیران تازه صدا و سیما با سه مجری پر مخاطب این سازمان، احتمال پایان برنامه «عصر جدید» را تقویت کرده است. عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. عصر جدید برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پخش فصل اول آن از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شد.

پخش فصل دوم عصر جدید نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد و در ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ پایان یافت. در عصر جدید شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور، حرکات موزون و … شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند.

 

خبر شوکه کننده از عصر جدید

عصر جدید

در شرایطی که فصل سوم برنامه «عصر جدید» به مراحل پایانی‌اش نزدیک شده و تا قبل از محرم به پایان می‌رسد، شبکه سه تبلیغات یک برنامه استعدادیابی جدید به نام «قهرمان» را آغاز کرد. برنامه‌ای پرهزینه که در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی ساخته می‌شود و سازندگان برنامه اعلام کرده‌اند که با این برنامه قصد استعدادیابی در سطح بین‌المللی را دارند! هرچند ساختار این برنامه بجز حضور استعدادهای ورزشی شباهت چندانی با «عصر جدید» ندارد اما شنیده‌های این چند وقت درباره مخالفت مدیران تازه صدا و سیما با سه مجری پر مخاطب این سازمان، احتمال پایان برنامه «عصر جدید» را تقویت کرده. در این شرایط مدیریت شبکه سه همچنان حامی احسان علیخانی است اما اختلاف‌نظرها درباره ادامه ساخت «عصر جدید» با حضور او در بین مدیران صدا و سیما احتمال پایان این برنامه را تقویت کرده. باید دید آیا مدیران صدا و سیما پرونده یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌‌هایشان را می‌بندند یا بار دیگر سراغ علیخانی می‌روند.

بیوگرافی داوران عصر جدید

عصر جدید

عصر جدید برنامه استعداد یابی شبکه سه به تهیه کنندگی احسان علیخانی می باشد

این برنامه ایرانیزه شده مسابقات جهانی America’s Got Talent می باشد که با حضور چهار داور در تمام عرصه ها به شناسایی استعدادهای مختلف می پردازد

علت نامگذاری “عصر جدید”

عصر جدید

احسان علیخانی می گوید اسمش را گذاشتم عصر جدید چون واقعا یک عصر جدید در دوران کاری ام است و از همه تجربه‌ های قبلی ام پیچیده و دشوارتر است.

زمان پخش عصر جدید

برنامه عصر جدید حالا در فصل سوم خود از نیمه شعبان در روزهای شنبه و یک شنبه هر هفته بعد از خبر 22 شبانگاهی از شبکه سه بروی آنتن می ورد.

اسامی داوران عصر جدید

این برنامه با اجرای احسان علیخانی با حضور 4 شخصی هنری و علمی داوری خواهد شد. ژاله صامتی بازیگر نام آشنا ، امین حیایی هنرمند جسور ، کارن همایونفر از نوابغ آهنگسازی و دکتر مجید حسینی فعال رسانه ای در این برنامه حضور دارند.

ارسال نظر: