کدخبر: 13018

علت خروج قطار مشهد به یزد چه بوده؟

اطلاعات اولیه‌ای که دریافت کردیم ظاهرا قطار بر اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شده است.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح امروز قطار مسافربری مشهد به یزد در محور طبس از خط خارج شد.حادثه وحشتناک برای قطار مسافربری مشهد به یزد اتفاق افتاد. قطار مسافربری مشهد به یزد از ریل خارج شد. ساعت ۵:۳۵ دقیقه صبح امروز قطار مسافربری مشهد - یزد در ۸۵ کیلومتری طبس از ریل خارج شد. جزئیات و تعداد کشته های قطار مسافربری مشهد به یزد در حال بررسی است.

 

خالدی افزود: هم اکنون تیم‌هایی از اورژانس کشور و همچنین هلال احمر به منطقه اعزام شدند.وی گفت: از ۷ واگن ۳ واگن از ریل خارج شد که متاسفانه در این حادثه ۵ نفر فوت کردند و حال ۱۵ نفر نیز وخیم است و حدود ۵۰ نفر نیز زخمی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد نیز از اعزام یک بالگرد و تیم‌های واکنش سریع به محل حادثه خارج شدن قطار از ریل خبر داد.هرازی گفت: بلافاصله بعد از اعلام حادثه یک بالگرد به همراه چهار تیم پنج نفره واکنش سریع از یزد، اردکان به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: به علت صعب العبور بودن منطقه امکان امدادرسانی به سختی در حال انجام است.در همین حال برخی کانالهای خبری از فوت ۱۰ نفر  و ۱۲ نفر مصدوم خبر دادند.

در همین خصوص،موسوی، معاون ناوگان مسافری راه‌آهن گفت: کمیسیون عالی سوانح برای بررسی علت اصلی حادثه به محل اعزام شده است.وی افزود:اطلاعات اولیه‌ای که دریافت کردیم ظاهرا قطار بر اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شده است.

علت خروج قطار مسافربری مشهد به یزد

قطار

در همین خصوص،موسوی، معاون ناوگان مسافری راه‌آهن گفت: کمیسیون عالی سوانح برای بررسی علت اصلی حادثه به محل اعزام شده است.

وی افزود:اطلاعات اولیه‌ای که دریافت کردیم ظاهرا قطار بر اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شده است.

ارسال نظر: