کدخبر: 13025

تهران به حالت آماده باش در آمد| هواشناسی هشدار داد

با توجه به اخبار هواشناسی مناطق ۲۲ گانه پایتخت امروز در آماده‌باش کامل بوده و تا جمعه ۲۰ خرداد نیز در این وضعیت قرار دارند.

 با توجه به اخطار هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان و پدیده گرد و خاک در تهران، مناطق ۲۲ گانه شهرداری در آماده باش کامل به سر می برند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با توجه به اخبار هواشناسی مناطق ۲۲ گانه پایتخت امروز در آماده‌باش کامل بوده و تا جمعه ۲۰ خرداد نیز در این وضعیت قرار دارند.

اصغر عطایی درباره طوفان تهران و میزان آمادگی شهرداری اظهار کرد: با توجه به اخطار هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان و پدیده گرد و خاک در تهران، مناطق ۲۲ گانه شهرداری در آماده باش کامل به سر می برند و از آنجایی که طوفان و گرد و خاک تا جمعه ادامه دارد، مناطق نیز تا آن روز در آماده باش کامل به سر خواهند برد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در حوزه درختان در زمستان سال گذشته هرس سنگینی به ویژه در درختان با بن بالا و قدیمی انجام شده که می توان گفت در شهر تهران این میزان هرس کم‌سابقه بوده و این اقدام از افتادن و سقوط درختان جلوگیری می کند که امیدواریم امروز نیز اتفاقی ازین دست با توجه به این تمهیدات کمتر رخ داده باشد.

ارسال نظر: