کدخبر: 13073

عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز به خون کشده شد!

براساس گزارش منتشر شده توسط TMZ بریتنی اسپیرز و سام اصغری امروز جشن عروسی‌شان را با حضور ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده و دوستان نزدیک‌شان برگزار کردند.

براساس گزارش منتشر شده توسط TMZ بریتنی اسپیرز و سام اصغری امروز جشن عروسی‌شان را با حضور ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده و دوستان نزدیک‌شان برگزار کردند. بریتنی اسپیرز خواننده سرشناس دنیای موسیقی شب گذشته خبر نامزدی اش با سام اصغری مدل مشهور ایرانی را اعلام کرد. بریتنی اسپیرز با انتشار فیلمی از خود و سام از این موضوع پرده برداشت. بریتنی در آن فیلم حلقه نامزدی اش را نشان می دهد. سام اصغری که مدل ایرانی است 27 سال سن دارد.

براساس گزارش منتشر شده توسط TMZ بریتنی اسپیرز و سام اصغری امروز جشن عروسی‌شان را با حضور ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده و دوستان نزدیک‌شان برگزار کردند. به گفته یک منبع نزدیک به آنها، از اعضای خانواده بریتنی فقط برادر او به مراسم دعوت شده و پدر، مادر و خواهر او در جشن عروسی حضور نخواهند داشت!

جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی اسپیرز به محل عروسی بریتنی و سام اصغری حمله کرد! او در حالی که در اینستاگرام لایو گذاشته بود به محل عروسی بریتنی وارد شد و با ماموران امنیتی محل عروسی به قصد به هم ریختن جشن عروسی و دیدن بریتنی درگیری لفظی پیدا کرد! جیسون الکساندر خطاب به ماموران میگفت بریتنی اولین و تنها زن او است! گفته میشود جیسون پس از چند دقیقه توسط پلیس دستگیر شده / بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر در ژانویه سال ۲۰۰۴ با یکدیگر ازدواج کردند و ۵۵ ساعت بعد از هم جدا شدند!

بریتنی روز یکشنبه با انتشار عکسی از گربه‌ای که روی تور سفیدی نشسته بود در اینستاگرام نوشت: «وندی را معرفی می‌کنم!!! و بله این تور برای لباس عروسی من است!»

اوایل همان روز سام اصغری عکسی از خودش و بریتنی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که در آن بریتنی انگشت حلقه خود را بالا گرفته بود تا حلقه‌اش را به نمایش بگذارد. اصغری نوشت: «زندگی ما یک قصه پریان واقعی بوده است. روز مادر بر تو که به‌زودی ملکه من خواهی شد مبارک.»

سام اصغری که به نظر به‌روز عروسی‌شان اشاره می‌کرد در ادامه نوشت:«همچنین روز بزرگ مشخص شده است! اما هیچ‌کس تا روز بعدش [درباره آن] نخواهد دانست.»

بریتنی و سام از سال ۲۰۱۶ با یکدیگر رابطه دارند و در سپتامبر ۲۰۲۱ با هم نامزد کردند. بریتنی در نوامبر ۲۰۲۱ نوشته بود که لباس عروسش را دوناتلا ورساچه آماده خواهد کرد.

این زوج پیش‌تر اعلام کرده‌اند که منتظر تولد اولین فرزندشان هستند. اصغری پس از پست اینستاگرام بریتنی که به هوادارانش خبر بارداری‌اش را داده بود، در اینستاگرام خود نوشت: «ازدواج و بچه‌ها بخشی طبیعی از یک رابطه قدرتمند سرشار از عشق و احترام هستند. پدری چیزی است که من همیشه مشتاقانه منتظرش بوده‌ام و آن را سرسری نخواهم گرفت. این مهم‌ترین کاری است که در زندگی‌ام انجام خواهم داد.»

مراسم عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

سام اصغری

بعد از صدور حکم دادگاه و رفع حضانت پدر بریتنی اسپیرز خبر شوکه کننده بارداری و بچه دار شدن او و همسرش سام اصغری مدل مشهور ایرانی همه طرفداران آنها را شوکه کرد. بریتنی اسپیرز مدتها تحت حضانت پدر خود قرار داشت و تمامی دارایی و تصمیمات زندگی او با تایید پدرش انجام می‌گرفت در نهایت به حکم یک دادگاه در آمریکا این حضانت لغو شد. در مدت ۱۳ سال تمامی فعالیت های بریتنی اسپیرز تحت قیومیت پدرش انجام می شد.

وی از جمله خوانندگان مطرح آمریکایی است که در صفحه اینستاگرام خود بیش از ۳۵ میلیون نفر بازدید کننده دارد. او با سام اصغری بازیگر،مربی ورزش و مدل مشهور ایرانی نامزد کرده و اکنون خبر بارداری بریتنی اسپیرز بار دیگر نام آنها را در صدر خبرها قرار داد. آنها در سال ۲۰۱۶ در پی یک همکاری در یک ترانه با یکدیگر آشنا شدند .

سام اصغری کیست؟

سام اصغری

سام اصغری با نام کامل ساموئل اصغری بازیگر و مدل ایرانی امریکایی است. سام اصغری مقیم لس انجلس امریکا میباشد. سام اصغری مربی بدنسازی است و اخیرا به عرصه بازیگری و مدلینگ وارد شده است.

بیوگرافی سام اصغری

سام اصغری متولد سال 1372 در تهران است. سام اصغری مربی بدنسازی، بازیگر موزیک ویدئوها، کلیپ های تبلیغاتی و مدلینگ است. سام چندین سال است که به همراه خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده و در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می کند. قد سام اصغری حدود ۱۸۸ سانتی متر است و ظاهری کاملاً شرقی و اندامی تراشیده و ورزشکاری دارد. سام شخصیت بسیار مهربان و دوست داشتنی دارد و همچنین طرفدار حقوق زنان است.

سام اصغری در گذشته کمی خجالتی بوده و اعتماد به نفس پایینی داشته است. اما پس از شروع تمرینات ورزشی اعتماد به نفس او بسیار بیشتر شده و خجالتی بودن از خصوصیات اخلاقی او حذف شده است. در اپریل سال ۲۰۱۷ تصویر سام اصغری روی جلد مجله مرد آهنی چاپ شد و این موضوع جزو موفقیت های سام محسوب می شود. سام اصغری خواهری به نام فرزانه دارد که او نیز در لس آنجلس زندگی می کند. خواهر سام بیشتر به اسم فِی (Fay) معروف است  فِی یک پرستار حرفه ای می باشد و همچنین در زمینه مد و فشن فعالیت دارد.

ارسال نظر: