کدخبر: 13146

سقوط وحشتناک خودرو در گودال| در فارس رخ داد

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: خودرو بعد از واژگونی به داخل گودال آب سقوط کرده بود که سه نفر سرنشین خودرو قبل از رسیدن تکنسین‌های آمبولانس فوت کرده بودند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: یک دستگاه خودرو به دلیل نامعلومی به درون گودال آب سقوط کرد و سه نفر از سرنشینان آن به علت غرق شدگی جان باختند.

محمد جواد مرادیان در این باره اظهار داشت: ساعت ۱۹ و ۳۲ دقیقه عصر دیروز با اعلام واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در محور بوشهر به قائمیه ( روستای فتح آباد) بلافاصله امدادگران با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس افزود: خودرو  بعد از واژگونی به داخل گودال آب سقوط کرده بود که سه نفر سرنشین خودرو قبل از رسیدن تکنسین‌های آمبولانس فوت کرده بودند.

وی در ادامه گفت: همچنین روز گذشته یک جوان ۲۹ ساله در شهرستان نورآباد منطقه دشمن زیاری (روستای ده گردو) در منطقه تفریحی آبشار دوم قبل از رسیدن آمبولانس غرق شد و جان باخت.

مرادیان گفت:  از مردم درخواست می‌کنیم از شنا کردن در داخل استخرها، سدها و دیگر مکان‌هایی که بدون هرگونه حفاظ ایمنی و نجات غریق هستند، خودداری کرده و پس از فراگیری فن شنا تنها در مکان‌های استاندارد شنا کنند تا هرگز شاهد چنین حوادث ناگواری در سطح جامعه نباشیم.

ارسال نظر: