کدخبر: 13219

شروران تهران به دام افتادند| شهر بهم ریخت

بررسی‌ اظهارات شاکیان از این حکایت داشت که همه سرقت‌ها توسط یک نفر که سوار بر یک پژوی نقره‌ای بوده انجام شده است.

مردی که با تهدید سلاح کمری دست به زورگیری از شهروندان تهرانی می‌زد به دام پلیس افتاد. تحقیقات مأموران پلیس برای دستگیری این مرد با شکایت تعدادی از مالباختگان شروع شد. آنها می‌گفتند زمانی که در خیابان در حال صحبت از طریق تلفن همراهشان بودند سرنشین یک خودروی پژو به سراغشان رفته و باتهدید کلت کمری گوشی آنها را سرقت کرده و متواری شده است.

بررسی‌ اظهارات شاکیان از این حکایت داشت که همه سرقت‌ها توسط یک نفر که سوار بر یک پژوی نقره‌ای بوده انجام شده است. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد که سارق معمولا در ساعاتی خاص سرقت‌هایش را انجام می‌داد و در این شرایط گشتزنی‌های هدفمند مأموران کلانتری ۱۵۰تهرانسر برای شناسایی و دستگیری مرد مسلح شروع شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح جزئیات دستگیری زورگیر مسلح گفت: مأموران هنگام گشتزنی در محله تهرانسر به یک دستگاه خودروی پژو با همان مشخصات برخورد کردند که با استعلام شماره پلاک آن معلوم شد خودرو سرقتی است.

وی ادامه داد: تیم گشت پلیس به راننده خودرو دستور ایست داد و در یک عملیات غافلگیرانه و پیش از اینکه وی موفق به فرار شود خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کرد. در بازرسی داخل خودرو یک قبضه سلاح کمری با ۲ خشاب و ۲۱تیر جنگی به همراه ۳دستگاه تلفن همراه که متهم به تازگی زورگیری کرده بود کشف شد و مرد مسلح که ۳۵ساله است پس از انتقال به کلانتری به زورگیری‌های سریالی مسلحانه در غرب تهران اعتراف کرد.به‌گفته سرهنگ موقوفه‌ای، تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

 

ارسال نظر: