کدخبر: 13275

شیطنت های برزو ارجمند و همسرش در آمریکا| برزو ارجمند به کشور برمی گردد؟

در این خبر عکس برزو ارجمند و همسرش در آمریکا را مشاهده کنید.

برزو ارجمند متولد 7 فروردین 1354 در مشهد، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد که با تلویزیون شروع کرد سپس وارد سینما شد و حالا خواننده نیز می باشد.

شروع از تلویزیون تا سینما برزو ارجمند

برزو ارجمند

با سریال زیر چتر خورشید در سال 1373 وقتی 19 ساله بود اولین بار جلوی دوربین رفت و وارد قاب تلویزیون شد،سال 1379 هم در فیلم سینمایی سفر سرخ بازی کرد. در سال 1380 وقتی 26 ساله بود با سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان چهره اش شناخته تر شد سپس سال 1381 با سریال پشت کنکوری ها به شهرت رسید.

خانواده برزو ارجمند

برزو ارجمند

در محله احمدآباد مشهد مقدس به دنیا آمده است. تنها یک خواهر بازیگر بنام بهار ارجمند دارد و پدرش مرحوم انوشیروان ارجمند نیز از بازیگران نام آشنا بود، عمویش داریوش ارجمند هم از چهره های شاخص بازیگریست. پسر عمویش امیریل ارجمند و همسرش یاسمینا هم هردو بازیگرند.

بازیگری از 3 سالگی برزو ارجمند

برزو ارجمند

در سه سالگی بازیگری را یکبار در تئاتر پدرش تجربه کرد. گذشت تا دوم دبیرستان دوست داشتم موزیسین بشوم تا اینکه یک روز با بچه های مدرسه رفتیم سینما و فیلم دندان مار مسعود کیمیایی رو دیدم. از این فیلم خیلی لذت بردم و تصمیم گرفتم بازیگر شوم.

ماجرای آشنایی با همسر برزو ارجمند

برزو ارجمند

من و پارمیس هم دانشکده‌ ای بودیم، پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می‌ کرد و من هم بازی می‌ کردم و همکاری کاری بین هم داشتیم. مدتی بعد پارمیس از ایران رفت، وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم. وقتی به دیدنش رفتیم بعد از نیم ساعت خیلی فی‌ البداهه به نظرم رسید که می‌ تواند همسر مناسبی برایم باشد، پرسیدم با من ازدواج می‌کنی ؟

خندید و گفت : شوخی میکنی، بعد کمی فکر کرد و گفت : آره !

ازدواج و فرزند برزو ارجمند

برزو ارجمند در سال 1390 با هم دانشکده ای خود پارمیس زند ازدواج کرد که ثمره این زندگی مشترک یک پسر بنام جانیار متولد سال 92 می باشد.

ارسال نظر: